Come on Barbie, let’s go party!
Jedną z najbardziej oczekiwanych premier kinowych tego roku jest komedia „Barbie” w reżyserii Grety Gerwig (w Polsce film ma premierę 21 lipca). Wydarzenie stało się inspiracją dla indyjskiej kampanii społecznej, nawołującej do redukcji plastiku oraz ratowania coraz bardziej zanieczyszczonych mórz i oceanów. Bohaterką projektu jest, oczywiście, plastikowa lalka Barbie, która zamiast żyć w idealnym różowym świecie, pławi się w najróżniejszych śmieciach i odpadach. Plastikowych tak jak ona.
Tytuł kampanii, Life in plastic, it’s not fantastic, nawiązuje wprost do wielkiego hitu 1997 roku, the „Barbie Girl” zespołu Aqua. Z niewielką, aczkolwiek znaczącą zmianą w tekście utworu.
Life in plastic, it’s not fantastic jest kampanią studencką, jej autorem jest Anshuman Singh.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
14.03.2025
Jak śpią Polacy?
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
09.02.2025
W pełnym wymiarze. PAH przeciw stereotypom