Come on Barbie, let’s go party!
Jedną z najbardziej oczekiwanych premier kinowych tego roku jest komedia „Barbie” w reżyserii Grety Gerwig (w Polsce film ma premierę 21 lipca). Wydarzenie stało się inspiracją dla indyjskiej kampanii społecznej, nawołującej do redukcji plastiku oraz ratowania coraz bardziej zanieczyszczonych mórz i oceanów. Bohaterką projektu jest, oczywiście, plastikowa lalka Barbie, która zamiast żyć w idealnym różowym świecie, pławi się w najróżniejszych śmieciach i odpadach. Plastikowych tak jak ona.
Tytuł kampanii, Life in plastic, it’s not fantastic, nawiązuje wprost do wielkiego hitu 1997 roku, the „Barbie Girl” zespołu Aqua. Z niewielką, aczkolwiek znaczącą zmianą w tekście utworu.
Life in plastic, it’s not fantastic jest kampanią studencką, jej autorem jest Anshuman Singh.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów