logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Codzienność z ChatemGPT
07.10.2025
Tematy: Kampanie, Polska

Codzienność z ChatemGPT



Gotowanie, podróżowanie, czy trening. ChatGPT przychodzi na pomoc, gdy napotykamy na wyzwania związane z codziennymi czynnościami. W oparciu o ten insight OpenAI stworzył pierwszą kampanią wizerunkową. Krótkie filmy pokazują zwykłe wycinki rzeczywistości i bohaterów w codziennych sytuacjach.

Każdy z filmów zaprasza widza do końcowej sceny opowiadanej historii. Kolacja dla ukochanej osoby, trening na siłowni czy wybranie się na wycieczkę w letnie popołudnie. To właśnie w takich sytuacjach ludzie zwracają się do ChataGPT o pomoc, wskazówkę lub plan działania.

Napisy końcowe odsłaniają przed widzem prompt, który doprowadził do pomyślnego rozwiązania i odpowiedź wygenerowaną przez sztuczną inteligencję. Kampania została stworzona przez agencję Isle of Any. Klipy nakręcono na taśmie 35 mm, a za reżyserię odpowiadał Miles Jay.

– Spodobał nam się pomysł, żeby widz miał wrażenie, że zaczął oglądanie od finałowej sceny filmu – komentują Laurie Howell and Toby Treyer-Evans, założyciele Isle of Any. Użyliśmy promptu i odpowiedzi z ChatGPT w charakterze napisów końcowych. Chcieliśmy, żeby krótkie momenty, jakie pokazaliśmy,  nabrały wyjątkowego charakteru i oddały to, jak ChatGPT współtworzy drobne, ale znaczące chwile w naszym życiu.

oprac. Karolina Sendal

AI sztuczna inteligencja ChatGPT OpenAI


Nadawca:
OpenAI
Wykonawca:
Isle of Any





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Żeby tylko nie przegrali…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek