Plakaty sugerują, jak mogłaby wyglądać reakcja zwierząt na działalność człowieka – wykorzystując do tego znany, szczególnie społeczności internetowej, gest wyrażający frustrację, rozczarowanie, zdziwienie czy sarkazm.
Autorzy podchodzą do tematu z dystansem. Pokazując fotografie z gestami zwierząt przypominającymi tzw. „facepalm”, w lekki sposób zachęcają odbiorcę do zastanowienia się nad rzeczywistą kondycją planety. Kreacja wyróżnia się na tle kampanii o tematyce ekologicznej pokazujących katastrofalne konsekwencje działalności człowieka.
Kampanię przygotowała agencja UncleGrey.
Michał Kaczmarek
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
28.03.2025
Strzelanina
-
26.03.2025
Znikający świergot
-
24.03.2025
Konkretna ochrona
-
21.03.2025
BOSS
-
17.03.2025
Urodziny