Plakaty sugerują, jak mogłaby wyglądać reakcja zwierząt na działalność człowieka – wykorzystując do tego znany, szczególnie społeczności internetowej, gest wyrażający frustrację, rozczarowanie, zdziwienie czy sarkazm.
Autorzy podchodzą do tematu z dystansem. Pokazując fotografie z gestami zwierząt przypominającymi tzw. „facepalm”, w lekki sposób zachęcają odbiorcę do zastanowienia się nad rzeczywistą kondycją planety. Kreacja wyróżnia się na tle kampanii o tematyce ekologicznej pokazujących katastrofalne konsekwencje działalności człowieka.
Kampanię przygotowała agencja UncleGrey.
Michał Kaczmarek
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy