Plakaty sugerują, jak mogłaby wyglądać reakcja zwierząt na działalność człowieka – wykorzystując do tego znany, szczególnie społeczności internetowej, gest wyrażający frustrację, rozczarowanie, zdziwienie czy sarkazm.
Autorzy podchodzą do tematu z dystansem. Pokazując fotografie z gestami zwierząt przypominającymi tzw. „facepalm”, w lekki sposób zachęcają odbiorcę do zastanowienia się nad rzeczywistą kondycją planety. Kreacja wyróżnia się na tle kampanii o tematyce ekologicznej pokazujących katastrofalne konsekwencje działalności człowieka.
Kampanię przygotowała agencja UncleGrey.
Michał Kaczmarek
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
14.02.2023
Walentynki — Święto Zrywania
-
14.02.2023
Walentynkowo o donacji
-
13.02.2023
Wracają. Zawsze wracają
-
01.02.2023
Chcesz przestać, a nie możesz