logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Opinie > Co za długo to niezdrowo?
05.07.2018
Tematy: Opinie

Co za długo to niezdrowo?



Film promujący kampanię „Odłóż smartfon i żyj” jest długi. Bardzo długi jak na reklamę i supermegadługi jak na film internetowy. Dlatego za pierwszym razem nie obejrzałem go. 3 i pół minuty? Nigdy w życiu. A szkoda, bo gdy na potrzeby tego tekstu jednak postanowiłem go obejrzeć – bardzo pozytywnie mnie zaskoczył…  – mówi Witold Koroblewski, dyrektor kreatywny agencji Ambasada BC, ekspert ds. komunikacji w firmie Media Expert, zajmujący się reklamą od 1996r

 

Zombie na warszawskich ulicach to poważny problem! ☣Obejrzyjcie spot i dowiedzcie się kim są smartfonowi zombie i jak im pomóc!Komenda Stołeczna Policji Straż Miejska Warszawa Warszawski Transport Publiczny Urząd Komunikacji Elektronicznej Fundacja Jednym Śladem Fundacja "Jedź Bezpiecznie" Fundacja ZenDriving Fundacja OPUTW Sejm Rzeczypospolitej Polskiej Ministerstwo Infrastruktury Biuro Rzecznika Praw Dziecka Hanna Gronkiewicz-Waltz Radio Kolor 103 FM TVP3 Warszawa Uwaga Kierowcy Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego Teatr Kamienica

Opublikowany przez Tramwaje Warszawskie Środa, 20 czerwca 2018

Film jest dobrze zrealizowany, nie nuży, 3 i pół minuty mija niepostrzeżenie. Dotyka bardzo ważnego i coraz bardziej rozpowszechnionego problemu – zatracenia się w ekranach smartfonów i przedstawia go w bardzo atrakcyjnej wizualnie i fabularnie formie. Dość niska liczba obejrzeń na youtube świadczy jednak od niewystarczającym promowaniu filmu, a szkoda – bo jest to kawał dobrej roboty, który warto pokazać szerszej publiczności. Być może Tramwaje Warszawskie uwierzyły w bajki o zasięgach organicznych i potencjale wirusowym. Myślę jednak, że nie jest za późno i można jeszcze ten błąd naprawić, zwłaszcza, że są gotowe dynamiczne, dziesięcio-sekundowe trailery kampanii. Reasumując – pomijając pewne niedociągnięcia zasięgowe jest to wyjątkowo udana kampania, jedna z najlepszych, z jakimi miałem do czynienia ostatnimi czasy.

 

Szczegółowe informacje o X edycji kampanii „Bądźmy Razem Bezpieczni” realizowanej przez Tramwaje Warszawskie  pod hasłem „Odłóż smartfon i żyj” znajdują się TUTAJ 

Witold Koroblewski Tramwaje Warszawskie Odłóż smartfon i żyj „Bądźmy Razem Bezpieczni”







06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 15.09.2023Opinie

    Konsumenci produkują 170 kg odpadów opakowaniowych rocznie

  • 04.08.2023Opinie

    Porozmawiajmy szczerze o otyłości

  • 12.05.2023Opinie

    „Żywność w Polsce staje się coraz bardziej ekologiczna”

  • 03.02.2023Opinie

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?

  • 16.01.2023Opinie

    Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta

  • 02.11.2022Opinie

    Jesień na talerzu. Jak jeść zdrowo i sezonowo?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek