logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Opinie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Opinie
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Konkurs
zamknij
Opinie
   ──────  05.07.2018

Co za długo to niezdrowo?



Film promujący kampanię „Odłóż smartfon i żyj” jest długi. Bardzo długi jak na reklamę i supermegadługi jak na film internetowy. Dlatego za pierwszym razem nie obejrzałem go. 3 i pół minuty? Nigdy w życiu. A szkoda, bo gdy na potrzeby tego tekstu jednak postanowiłem go obejrzeć – bardzo pozytywnie mnie zaskoczył…  – mówi Witold Koroblewski, dyrektor kreatywny agencji Ambasada BC, ekspert ds. komunikacji w firmie Media Expert, zajmujący się reklamą od 1996r

 

Zombie na warszawskich ulicach to poważny problem! ☣Obejrzyjcie spot i dowiedzcie się kim są smartfonowi zombie i jak im pomóc!Komenda Stołeczna Policji Straż Miejska Warszawa Warszawski Transport Publiczny Urząd Komunikacji Elektronicznej Fundacja Jednym Śladem Fundacja "Jedź Bezpiecznie" Fundacja ZenDriving Fundacja OPUTW Sejm Rzeczypospolitej Polskiej Ministerstwo Infrastruktury Biuro Rzecznika Praw Dziecka Hanna Gronkiewicz-Waltz Radio Kolor 103 FM TVP3 Warszawa Uwaga Kierowcy Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego Teatr Kamienica

Opublikowany przez Tramwaje Warszawskie Środa, 20 czerwca 2018

Film jest dobrze zrealizowany, nie nuży, 3 i pół minuty mija niepostrzeżenie. Dotyka bardzo ważnego i coraz bardziej rozpowszechnionego problemu – zatracenia się w ekranach smartfonów i przedstawia go w bardzo atrakcyjnej wizualnie i fabularnie formie. Dość niska liczba obejrzeń na youtube świadczy jednak od niewystarczającym promowaniu filmu, a szkoda – bo jest to kawał dobrej roboty, który warto pokazać szerszej publiczności. Być może Tramwaje Warszawskie uwierzyły w bajki o zasięgach organicznych i potencjale wirusowym. Myślę jednak, że nie jest za późno i można jeszcze ten błąd naprawić, zwłaszcza, że są gotowe dynamiczne, dziesięcio-sekundowe trailery kampanii. Reasumując – pomijając pewne niedociągnięcia zasięgowe jest to wyjątkowo udana kampania, jedna z najlepszych, z jakimi miałem do czynienia ostatnimi czasy.

 

Szczegółowe informacje o X edycji kampanii „Bądźmy Razem Bezpieczni” realizowanej przez Tramwaje Warszawskie  pod hasłem „Odłóż smartfon i żyj” znajdują się TUTAJ 








polecamy ─── 18.11.2020

Zielone podnosi libido


Jak wiadomo, seks wykorzystywany jest w reklamie, by sprzedawać wszystko – od koparek poprzez trumny, aż po gładź...


nazwa kategorii: Kreacje / printy

CZYTAJ TEŻ:


  • 05.01.2021

    43% Polaków odczuło w ostatnim czasie pogorszenie nastroju


  • 10.06.2020

    Jak wspierać dzieci podczas epidemii koronawirusa


  • 03.06.2020

    Od Solara do Opola


  • 27.04.2020

    Czas intuicji


  • 16.04.2020

    Pandemia COVID-19 to doskonały moment na rzucenie palenia i wapowania


  • 18.03.2020

    Odpowiedzialna reklama


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Opinie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa cisteczek