Film promujący kampanię „Odłóż smartfon i żyj” jest długi. Bardzo długi jak na reklamę i supermegadługi jak na film internetowy. Dlatego za pierwszym razem nie obejrzałem go. 3 i pół minuty? Nigdy w życiu. A szkoda, bo gdy na potrzeby tego tekstu jednak postanowiłem go obejrzeć – bardzo pozytywnie mnie zaskoczył… – mówi Witold Koroblewski, dyrektor kreatywny agencji Ambasada BC, ekspert ds. komunikacji w firmie Media Expert, zajmujący się reklamą od 1996r
Film jest dobrze zrealizowany, nie nuży, 3 i pół minuty mija niepostrzeżenie. Dotyka bardzo ważnego i coraz bardziej rozpowszechnionego problemu – zatracenia się w ekranach smartfonów i przedstawia go w bardzo atrakcyjnej wizualnie i fabularnie formie. Dość niska liczba obejrzeń na youtube świadczy jednak od niewystarczającym promowaniu filmu, a szkoda – bo jest to kawał dobrej roboty, który warto pokazać szerszej publiczności. Być może Tramwaje Warszawskie uwierzyły w bajki o zasięgach organicznych i potencjale wirusowym. Myślę jednak, że nie jest za późno i można jeszcze ten błąd naprawić, zwłaszcza, że są gotowe dynamiczne, dziesięcio-sekundowe trailery kampanii. Reasumując – pomijając pewne niedociągnięcia zasięgowe jest to wyjątkowo udana kampania, jedna z najlepszych, z jakimi miałem do czynienia ostatnimi czasy.
Szczegółowe informacje o X edycji kampanii „Bądźmy Razem Bezpieczni” realizowanej przez Tramwaje Warszawskie pod hasłem „Odłóż smartfon i żyj” znajdują się TUTAJ
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.09.2023
Konsumenci produkują 170 kg odpadów opakowaniowych rocznie
-
04.08.2023
Porozmawiajmy szczerze o otyłości
-
12.05.2023
„Żywność w Polsce staje się coraz bardziej ekologiczna”
-
03.02.2023
Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?
-
16.01.2023
Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta
-
02.11.2022
Jesień na talerzu. Jak jeść zdrowo i sezonowo?