19 stycznia br. Departament Zdrowia New South Wales z Australii zainaugurował kampanię „What are you doing to yourself?” kierowaną do młodzieży i młodych osób dorosłych (16-20 lat), nakłaniającą do ostrożnego i rozsądnego picia alkoholu. Reklamy pokazują zawstydzające i niemądre zachowania nietrzeźwych ludzi, które prowadzą do zepsucia relacji z innymi, do ponoszenia kosztów finansowych, czy do tragicznych wypadków na drodze. Pokazują jak alkohol zmienia człowieka i mówiąc potocznie – odbiera mu rozum. Akcja promuje stronę www.whatareyoudoingtoyourself.com, która zawiera szereg porad dotyczących odpowiedzialnego picia alkoholu oraz informacje o bezpłatnych anonimowych infoliniach i instytucjach pomocowych. Reklamy pojawiły się w autobusach, na pocztówkach dystrybuowanych w pubach, w prasie i na plakatach w toaletach. Kampanię, która kosztowała ponad 1 milion dolarów, zrealizowała agencja GPY&R z Sydney.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
05.06.2023
Nie potrzebujemy kolejnych „bohaterów”
-
30.05.2023
Stare zwierzęta hodowlane
-
29.05.2023
Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt
-
25.05.2023
Dog save the King!
-
24.05.2023
Szukamy życia w kosmosie, niszczymy tu, na Ziemi
-
23.05.2023
Mały Książę i Kundelek