19 stycznia br. Departament Zdrowia New South Wales z Australii zainaugurował kampanię „What are you doing to yourself?” kierowaną do młodzieży i młodych osób dorosłych (16-20 lat), nakłaniającą do ostrożnego i rozsądnego picia alkoholu. Reklamy pokazują zawstydzające i niemądre zachowania nietrzeźwych ludzi, które prowadzą do zepsucia relacji z innymi, do ponoszenia kosztów finansowych, czy do tragicznych wypadków na drodze. Pokazują jak alkohol zmienia człowieka i mówiąc potocznie – odbiera mu rozum. Akcja promuje stronę www.whatareyoudoingtoyourself.com, która zawiera szereg porad dotyczących odpowiedzialnego picia alkoholu oraz informacje o bezpłatnych anonimowych infoliniach i instytucjach pomocowych. Reklamy pojawiły się w autobusach, na pocztówkach dystrybuowanych w pubach, w prasie i na plakatach w toaletach. Kampanię, która kosztowała ponad 1 milion dolarów, zrealizowała agencja GPY&R z Sydney.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
25.05.2022
Bezprawne prawa
-
25.05.2022
Will, pierwsza bezdomna osoba w Metaverse
-
23.05.2022
Telefon prawdziwego zaufania
-
19.05.2022
Z punktu widzenia psa przewodnika
-
09.05.2022
Stop pracy dzieci
-
06.05.2022
Głosuj na seniorów!