19 stycznia br. Departament Zdrowia New South Wales z Australii zainaugurował kampanię „What are you doing to yourself?” kierowaną do młodzieży i młodych osób dorosłych (16-20 lat), nakłaniającą do ostrożnego i rozsądnego picia alkoholu. Reklamy pokazują zawstydzające i niemądre zachowania nietrzeźwych ludzi, które prowadzą do zepsucia relacji z innymi, do ponoszenia kosztów finansowych, czy do tragicznych wypadków na drodze. Pokazują jak alkohol zmienia człowieka i mówiąc potocznie – odbiera mu rozum. Akcja promuje stronę www.whatareyoudoingtoyourself.com, która zawiera szereg porad dotyczących odpowiedzialnego picia alkoholu oraz informacje o bezpłatnych anonimowych infoliniach i instytucjach pomocowych. Reklamy pojawiły się w autobusach, na pocztówkach dystrybuowanych w pubach, w prasie i na plakatach w toaletach. Kampanię, która kosztowała ponad 1 milion dolarów, zrealizowała agencja GPY&R z Sydney.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy