19 stycznia br. Departament Zdrowia New South Wales z Australii zainaugurował kampanię „What are you doing to yourself?” kierowaną do młodzieży i młodych osób dorosłych (16-20 lat), nakłaniającą do ostrożnego i rozsądnego picia alkoholu. Reklamy pokazują zawstydzające i niemądre zachowania nietrzeźwych ludzi, które prowadzą do zepsucia relacji z innymi, do ponoszenia kosztów finansowych, czy do tragicznych wypadków na drodze. Pokazują jak alkohol zmienia człowieka i mówiąc potocznie – odbiera mu rozum. Akcja promuje stronę www.whatareyoudoingtoyourself.com, która zawiera szereg porad dotyczących odpowiedzialnego picia alkoholu oraz informacje o bezpłatnych anonimowych infoliniach i instytucjach pomocowych. Reklamy pojawiły się w autobusach, na pocztówkach dystrybuowanych w pubach, w prasie i na plakatach w toaletach. Kampanię, która kosztowała ponad 1 milion dolarów, zrealizowała agencja GPY&R z Sydney.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.11.2024
Twój wybór
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół