Kobieta dzwoni na numer alarmowy i mówi, że chce zamówić pizzę. Dyspozytor jednak nie rozłącza się, ale cierpliwie zadaje jej pytania, gdyż zorientował się, że jest ona w niebezpieczeństwie.
W spocie nie widać twarzy żadnego z bohaterów, jednak sceneria wskazuje, że w domu stało się coś złego – książki i dywan leżą w nieładzie, ściana nosi ślady uderzenia, ramka ze zdjęciem spadła ze ściany. Odbierający telefon mężczyzna po chwili orientuje się, że dzwoniąca potrzebuje pomocy i zadaje pytania "zamawiającej pizzę" w taki sposób, by mogła odpowiedzieć na nie "tak" lub "nie" – pyta, czy może swobodnie rozmawiać, czy ktoś jest z nią w domu, czy w mieszkaniu znajduje się broń. Po chwili decyduje, że wyśle na miejsce policję. Film przygotowano w ramach kampanii "No more" ("Nigdy więcej") prowadzonej przez Joyful Heart Foundation. Będzie on prezentowany w przerwie reklamowej podczas Super Bowl – meczu o mistrzostwo w futbolu amerykańskim, przyciągającego przed telewizory tłumy Amerykanów. To pierwsza kampania poświęcona problemowi przemocy domowej, emitowana w tym czasie.
Scenariusz jest oparty na prawdziwej historii. Pracownik telefonu alarmowego zorientował się po tonie głosu dzwoniącej mówiącej o zamówieniu pizzy, że coś jej zagraża i odpowiednio rozmawiając, uzyskał od niej informacje, na podstawie których zdecydował się wysłać na miejsce policję. Okazało się, że kobieta została pobita przez nietrzeźwego partnera.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.10.2024
Prawa człowieka nie są na sprzedaż
-
15.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala