Gdyby tak rozejrzeć się wokół i stworzyć listę rzeczy niezbędnych do życia, zapewne liczyłaby ona wiele pozycji. Chociaż z pewnością znalazłyby się na niej i takie punkty, które można by wykreślić, jak na przykład wszelkiego rodzaju przyjemności lub nowoczesne zdobycze technologiczne, to i tak uzbierałaby się tego spora ilość. Ale czy osobie, która nie ma praktycznie nic, wystarczy zapewnienie przysłowiowego „dachu nad głową”?
Kampania organizacji TECHO ma na celu ukazanie, że obok podstawowej potrzeby każdego człowieka w postaci posiadania schronienia, niezbędne są też inne czynniki do poprawnego funkcjonowania i rozwijania się, takie jak: praca, edukacja oraz opieka medyczna. Ma też pomóc w zebraniu funduszy na działalność organizacji.
TECHO zajmuje się poprawą sytuacji ludzi, którzy żyją w biedzie i nie mają odpowiednich warunków bytowych. Działa na terenie Ameryki Południowej oraz Wyspach Karaibskich.
Julia Dybiec
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy