logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Co poza dachem
19.09.2013
Tematy: Kreacje / printy

Co poza dachem



Gdyby tak rozejrzeć się wokół i stworzyć listę rzeczy niezbędnych do życia, zapewne liczyłaby ona wiele pozycji. Chociaż z pewnością znalazłyby się na niej i takie punkty, które można by wykreślić, jak na przykład wszelkiego rodzaju przyjemności lub nowoczesne zdobycze technologiczne, to i tak uzbierałaby się tego spora ilość. Ale czy osobie, która nie ma praktycznie nic, wystarczy zapewnienie przysłowiowego „dachu nad głową”?

Kampania organizacji TECHO ma na celu ukazanie, że obok podstawowej potrzeby każdego człowieka w postaci posiadania schronienia, niezbędne są też inne czynniki do poprawnego funkcjonowania i rozwijania się, takie jak: praca, edukacja oraz opieka medyczna. Ma też pomóc w zebraniu funduszy na działalność organizacji.

TECHO zajmuje się poprawą sytuacji ludzi, którzy żyją w biedzie i nie mają odpowiednich warunków bytowych. Działa na terenie Ameryki Południowej oraz Wyspach Karaibskich.

Julia Dybiec








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Żeby tylko nie przegrali…

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Odłączeni

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Kula śniegowa

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek