logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy
   ──────  12.02.2011

Co można włączyć, dzięki wyłączeniu telewizora

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Obraz pierwszy: chłopiec gra na skrzypcach. Obraz drugi: rodzice bawią się ze swoją córeczką. Obraz trzeci: dzieci w ogrodzie bawią się ręcznie wykonanymi zabawkami. Każdy z tych obrazów odbija się na ciemnym ekranie telewizora, każdemu z nich towarzyszą słowa: „See what you can switch on, when the screen is off” („Zobacz, co możesz włączyć, kiedy ekran jest wyłączony”).

Kampania ta – w postaci trzech 16-sekundowych spotów telewizyjnych i plakatów – została zrealizowana przez agencję Lowe Indonesia dla tamtejszego oddziału UNICEFU.

Jak łumaczy Angela Kearney, przedstawicielka UNICEFU w Indonezji, przedsięwzięcie ma na celu szerzenie wiedzy na temat tego, jak w zdrowy i bezpieczny sposób korzystać ze środków masowego przekazu. Uwrażliwia rodziców na konieczność kontrolowania i kształtowania umiejętności użytkowania mediów przez dzieci oraz rozmowy z nimi na ten temat. Dzięki temu rodzice będą mogli zrozumieć i uświadomić dzieciom, że media stanowią nie tylko pomoc w poznawaniu i rozumieniu świata, ale także niosą ze sobą liczne zagrożenia. Dodatkowo kampania ma zachęcić rodziny do szukania innych niż oglądanie telewizji możliwości wspólnego spędzania czasu.

Problem sposobu korzystania z mediów przez dzieci został naświetlony przez badania instytutu YPMA. Wynika z nich, że indonezyjskie dzieci spędzają przed telewizorem średnio aż 30-45 godzin tygodniowo. ¼ programów telewizyjnych zawiera treści szkodliwe dla dzieci, a duża część najmłodszych korzysta z internetu, telewizji i gier komputerowych bez żadnego nadzoru rodzicielskiego.

Odział UNICEFU w Indonezji co roku w lipcu organizuje The Television Free Day (Dzień Wolny od Telewizji) .
A. Koim


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 06.06.2023

    Przerwij przerwę


  • 06.06.2023

    Pogrzeb w Katarze


  • 05.06.2023

    Nie potrzebujemy kolejnych „bohaterów”


  • 30.05.2023

    Stare zwierzęta hodowlane


  • 29.05.2023

    Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt


  • 25.05.2023

    Dog save the King!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek