logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Co minutę zegar zabija zwierzęta
13.07.2011
Tematy: Kreacje / printy

Co minutę zegar zabija zwierzęta



Wykrzywiony z bólu niedźwiedź brunatny, krzyczące z bólu goryle i foka szara są uwięzione między wskazówkami gigantycznego zegara – w kampanii organizacji Bund, zajmującej się ochroną zagrożonych gatunków.

Kampania zrealizowana pod hasłem “Every 60 seconds a species dies out. Each minute counts. Each donation helps” („Co 60 sekund wymierają kolejne gatunki. Każda minuta ma znaczenie. Każda dotacja pomaga”) w dosłowny sposób przedstawia los ginących gatunków, których nieliczni przedstawiciele w każdej chwili mogą zniknąć z powierzchni Ziemi.

Według naukowców z Wielkiej Brytanii do 2050 roku aż 18 – 35% gatunków roślin i zwierząt zginie bezpowrotnie z powodu zmian klimatycznych, a ponad 90% wszystkich, które istniały na Ziemi już wyginęło. Z powodu ocieplenia klimatu zmienia się geograficzne rozmieszczenie wielu organizmów, czas ich rozmnażania czy migracji. Wśród zaklasyfikowanych przez Czerwoną Księgę Gatunków Zagrożonych jako zagrożone w stopniu krytycznym znajdują się m.in. kondor kalifornijski, kakapo, wilk rudy, mniszka śródziemnomorska (gatunek foki), lampart amurski.

Kreacja autorstwa agencji Scholz & Friends z Berlina została nagrodzona w kategorii  Prasa  – Świadomość ekologiczna na 58. Międzynarodowym Festiwalu Reklamowym w Cannes 2011.
M. Lewkowicz








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 14.04.2025Kreacje / printy

    Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów

  • 28.03.2025Kreacje / printy

    Strzelanina

  • 26.03.2025Kreacje / printy

    Znikający świergot

  • 24.03.2025Kreacje / printy

    Konkretna ochrona

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek