31 maja 2016 r. w Warszawie odbędzie się konferencja „Barometr CSR – o trendach wśród polskich konsumentów”. Wydarzenie będzie okazją do dyskusji na temat percepcji i zachowań konsumentów w odpowiedzi na działania CSR prowadzone przez firmy. Kluczową częścią konferencji będzie podsumowanie drugiej edycji badania BAROMETR CSR i dyskusje z ekspertami na ten temat.
Barometr CSR to autorski projekt badawczy realizowany przez firmy CSR Consulting i Maison & Partners. To przeprowadzone na ogólnopolskiej reprezentatywnej próbie badanie, które kompleksowo weryfikuje opinię konsumentów i ich postrzeganie podejmowanych przez przedsiębiorstwa działań CSR.
W oparciu o wyniki badania wyodrębniono 6 grup konsumentów o różnych cechach demograficznych, sytuacji finansowej, podejściu do odpowiedzialności firm i skłonnych do podejmowania różnych decyzji zakupowych.
Na świecie zauważamy zmianę podejścia firm do tworzonych strategii CSR i komunikacji z konsumentami w tym obszarze. CSR jest bardzo aktywnie włączany w strategie komunikacji, również marketingowej. Do tego potrzebna jest jednak praktyczna wiedza na temat percepcji konsumentów w tym zakresie. Naprzeciw tym oczekiwaniom wychodzi nasze badanie. W tegorocznym raporcie „BAROMETR CSR 2016” prezentujemy szczegółowe profile polskich konsumentów w odpowiedzi na działania CSR firm, a nasza konferencja będzie okazją do dyskusji w gronie ekspertów i praktyków na ten temat – podkreśla Małgorzata Greszta, Partner Zarządzający CSR Consulting, współautorka raportu.
Firmy skoncentrowane na tworzeniu i raportowaniu programów CSR-owych często zapominają, że stworzenie programu nie jest celem samym w sobie i działania te muszą się przekładać w dłuższej perspektywie na budowanie biznesu.Dlatego ważne jest ile o tych działaniach wiedzą konsumenci i jak na nie reagują, czy budują one wizerunek marki, zachęcają do zakupu, czy może wręcz przeciwnie – budzą wątpliwości i zniechęcają. Aby działania CSR-owe były skuteczne, trzeba budować je w oparciu o dobre rozumienie konsumentów i ich reakcji na planowane działania – mówi dr hab. Dominika Maison profesor UW i Partner Zarządzający w firmie Maison&Partners.
Uczestnicy konferencji będą mogli się dowiedzieć, jakie są trendy konsumenckie w zakresie CSR, jak polscy konsumenci rozumieją pojęcie CSR, czego Polacy oczekują od firm w obszarze odpowiedzialności społecznej, co w działaniach firm wzbudza zaufanie konsumentów, jak angażować konsumentów i jak budować markę w oparciu o CSR.
Agenda
09.30 – 10.00 Rejestracja i networking przy kawie
10.00 – 11.45 Sesja 1: Odpowiedzialny biznes i konsument – trendy i wyzwania
Trendy konsumenckie w Polsce i na świecie – wprowadzenie – CSR Consulting
Narzędzia komunikacji i angażowania konsumentów – sesje tematyczne przy stolikach
11.45 – 12.00 Przerwa kawowa
12.00 – 13.30 Sesja 2: Polski konsument wobec CSR
Prezentacja kluczowych wyników badania BAROMETR CSR 2016
Małgorzata Greszta, Partner Zarządzający, CSR Consulting
Dominika Maison, President & Chief Science Partner, Maison &Partners
Dyskusja z udziałem ekspertów
13.30 – 14.15 Przerwa obiadowa
14.15 – 15.45 Sesja 3: Konsument i CSR w praktyce
15.45 – 16.00 Podsumowanie i zakończenie konferencji
Organizatorem wydarzenia są firmy CSR Consulting i Maison&Partners. Konferencja skierowana jest do pracowników działów CSR, marketingu i komunikacji. Udział w konferencji jest bezpłatny. Wydarzenie ma charakter zamknięty i ze względu na ograniczoną liczbę miejsc wymagane jest mailowe potwierdzenie przez organizatora. Chęć udziału prosimy zgłaszać na adres: krzysztof.greszta@csr-consulting.pl do 20 maja 2016 r.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS