Co jest w życiu ważne?
Każdy ma swoje priorytety i na co innego lubi przeznaczać ciężko zarobione pieniądze. Czasami jednak warto zastanowić się, co można byłoby osiągnąć rezygnując z danej zachcianki – jak kawa czy burger na mieście – na rzecz wsparcia wybranej organizacji charytatywnej. Jednym z powodów, dla którego NGOsy borykają się z nieustannym niedoborem wpłat od darczyńców jest fakt, że ludziom trudno jest wyobrazić sobie, co konkretnie stanie się z ich pieniędzmi. Jest to szczególnie wyraźne w przypadku akcji nastawionych na wsparcie finansowe samej działalności operacyjnej organizacji, a nie realizacji celów statutowych.
Fundacja Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa wydała właśnie nowy spot, w którym Przemysław Bluszcz, Ambasador Fundacji, skłania widza do refleksji nad tym, co jest w życiu ważne. Kampania prowadzona jest pod hasłem „18,60”.
Pod tą liczbą kryje się nieprzypadkowa kwota – miesięcznie w Fundacji brakuje ok. 80 tys. zł i to mimo już podejmowanych działań (dane na 30 czerwca 2017 r.). W 2013 r. postawiła więc sobie cel, aby brakującą kwotę uzyskiwać ze stałych miesięcznych wpłat. Ówczesna luka finansowa podzielona przez naszą liczbę darczyńców dała właśnie kwotę 18,60 zł. Nie wszyscy jednak wspierają organizację cyklicznie. Stąd działania zachęcające do regularnej pomocy.
Ciekawym elementem komunikacji w ramach kampanii jest zastosowanie obrazowego przelicznika tytułowych 18,60 zł. Według organizatorów kwota ta pozwala na zakup np. 400 rękawiczek lateksowych czy 5 posiłków dla pacjentów hospicjum stacjonarnego. Z pewnością takie konkrety, podobnie jak dostępne na stronie narzędzie do prostego dokonywania wpłat, ułatwiają odbiorcom decyzję o wsparciu.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
30.09.2024
Jesienny talerz żywieniowy
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz
-
26.09.2024
Jak oswoić prądożerców?
-
25.09.2024
Pomarańcza