logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Akcje > Co jest modne w tym sezonie nad Wisłą?
27.07.2018
Tematy: Akcje, Kampanie, Polska, Kraje, Edukacja, Ekologia i środowisko, Inne

Co jest modne w tym sezonie nad Wisłą?



W tym sezonie Dzielnica Wisła kreuje dobre postawy i wyznacza trendy poprzez różnorodne działania informacyjne i edukacyjne. Tegoroczna kampania realizowane pod hasłem „To się nosi nad Wisłą” w przystępny i pozytywny sposób kształtuje odpowiedzialne postawy wśród wypoczywających nad rzeką. Za strategię “szytą na miarę” m.st. Warszawy kampanii odpowiada firma Horeca Group, za komunikację agencja Steinke Communications.

Warszawska Wisła z roku na rok przyciąga coraz więcej osób oferując przestronną przestrzeń, która pozwala odetchnąć od wielkomiejskiego zgiełku i poczuć się jak na wakacjach.  Codziennie z terenów nadwiślańskich wywożonych jest średnio 6 ton odpadów, z czego aż 2,5 tony nie trafia do śmietników. To, co nie jest zaniesione do kosza, stanowi zagrożenie dla wszystkich – ludzi, zwierząt a także roślin i wody. Dlatego kolejna kampania m.st. Warszawy ma na celu promocję dobrych praktyk i odpowiedzialnej zabawy, co przynosi korzyści nie tylko ludziom, lecz także przyrodzie

Opublikowany przez Dzielnica Wisła Czwartek, 26 lipca 2018

– Założeniem kampanii Dzielnicy Wisła, od jej pierwszej edycji, jest przekonanie osób bawiących się nad rzeką, że wspólnie możemy dbać o czystość. Akcja ma bardzo pozytywny wydźwięk. Promocja dobrych praktyk i odpowiedzialnej zabawy przynosi korzyści nie tylko ludziom, lecz także przyrodzie. – mówi Michał Olszewski, wiceprezydent m.st. Warszawy.

Opublikowany przez Miasto Stołeczne Warszawa Piątek, 27 lipca 2018

Tego lata hasło przewodnie kampanii brzmi: „To się nosi nad Wisłą”. Głowna idea w przystępny sposób przedstawia kształtowanie odpowiedzialnej postawy wśród wypoczywających nad rzeką. Plan działania zakłada wiele elementów, które pozwolą dotrzeć do warszawiaków i przekazać im zalety nie tylko dbania o czystość nadwiślańskich terenów, lecz także rozważnego spożywania alkoholu.

Począwszy od standardowych form informacyjnych, takich jak plakaty, poprzez weekendowe warsztaty rodzinne na bulwarach, na akcjach performatywnych kończąc.

Opublikowany przez Dzielnica Wisła Czwartek, 26 lipca 2018

Pierwszy z happeningów – „Warszawski świt” – odbył się nocą, w trzeci weekend lipca. W ślad za sprzątającą Służbą Brzegową, podążała ekipa streetartowców. Artyści zilustrowali liczbę znalezionych odpadów, które nie trafiły do kosza.

– Naniesione kredową farbą szablony butelek, niedopałków czy torebek foliowych symbolicznie oddają typy i liczbę śmieci rozrzucanych nad Wisłą. Z jednej strony obrazuje to skalę problemu, z drugiej skłania do refleksji – mówi Robert Zydel, dyrektor Biura Marketingu Miasta Urzędu m.st. Warszawy.

Co weekend, w godzinach wieczornych i nocnych, w tłumie imprezowiczów pojawiają się specjalnie przeszkoleni edukatorzy Dzielnicy Wisła. Rozmawiają z napotkanymi osobami o proekologicznych nawykach i przemyślanym zachowaniu. Przy okazji rozdają użyteczne „narzędzia”, czyli recyklingowe worki i ekopopielniczki. Właściciele psów otrzymują siateczki na odchody i latarki. Edukatorów można rozpoznać po białych bluzkach z charakterystycznymi grafikami kampanii.

Opublikowany przez Miasto Stołeczne Warszawa Piątek, 27 lipca 2018

W planach kampanii są m.in. zajęcia z upcyklingu, czyli nadawania drugiego życia rzeczom, które zazwyczaj trafiają prosto do kosza. Daty i godziny spotkań publikowane będą na dedykowanej stronie internetowej oraz na fanpage’u Dzielnica Wisła.

Dzielnica Wisła stała się nieoficjalnie dziewiętnastą dzielnicą Warszawy. Pod jej szyldem prowadzone są nie tylko kampanie edukacyjno-informacyjne, lecz także inne działania animujące przestrzeń. Są to m.in. wydarzenia sportowe i kulturalne. Celem jej powstania była zmiana nastawienia do nadrzecznych terenów, jako przestrzeni wspólnej i otwartej na mieszkańców.

Kampania „To się nosi nad Wisłą” potrwa do jesieni.  Za komunikację kampanii odpowiada Biuro Marketingu Miasta oraz agencja Steinke Communications.

Wypatrujcie dzisiaj ???! W nocy Księżyc znajdzie się w cieniu Ziemi i stanie się czerwony ???. Czekamy na Wasze relacje ❤️ fot. Instagram art_brzo

Opublikowany przez Miasto Stołeczne Warszawa Piątek, 27 lipca 2018

ekologia Miasto Stołeczne Warszawa środowisko To się nosi nad Wisłą Horeca Group agencja Steinke Communications Dzielnica Wisła


Nazwa kampanii:
Dzielnica Wisła
Nadawca:
Miasto Stołeczne Warszawa
Media:
internet, kampania OOH
Wykonawca:
firma Horeca Group, agencja Steinke Communications
Adresaci:
Warszawiacy
Hasło kampani:
To się nosi nad Wisłą





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek