Kreacje / printy, Kampanie, Kraje, Brazylia, Problemy społeczne, Prawa człowieka, Równouprawnienie i tolerancja, Walka z przemocą
────── 15.07.2017
Co było pierwsze – ubrania czy przemoc?
Rok 1940 – wynalezione zostają tzw. „crop-tops” (topy ucięte powyżej talii); rok 387 – Galowie dokonują inwazji na Rzym i gwałcą rzymskie kobiety.
Rok 1960 – rok, w którym oficjalnie wynaleziono mini spódniczkę; rok 1571 – rok, w którym gwałt na Lukrecji zostaje uwieczniony na obrazie.
Rok 1970 – w modzie są krótkie spodenki do talii; rok 1945 – kobiety w Austrii popełniają samobójstwa, aby uniknąć zgwałcenia przez żołnierzy Armii Czerwonej.
Reklamy stworzone przez brazylijską agencję JWT niosą prosty komunikat: przyczyna gwałtu nigdy nie leży w ubraniu, jakie ofiara miała na sobie.
Kampania powstała na zlecenie Fundacji Womanity.
Nazwa kampanii:
Don't Blame The Clothes
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
Fundacja Womanity
Wykonawca:
Agencja JWT
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem