logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Citi Handlowy uczy o autoprezentacji
17.06.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Citi Handlowy uczy o autoprezentacji



W sobotę 14 czerwca w Warszawie odbył się finał projektu Citi Skills Marathon – programu, który uczy wychowawców i wychowanków domów dziecka na terenie całej Polski zarządzania budżetem oraz technik autoprezentacji. Projekt organizuje bank Citi Handlowy. W tym roku w akcji wzięło udział 9 ośrodków oraz 20 nastolatków.

W ramach warsztatów uczestnicy mieli za zadanie przygotować prezentację pt. „Sztuka oszczędzania” pod okiem opiekunów i wolontariuszy, która została przedstawiona w czasie finału projektu. Jest to jeden ze sposobów na utrwalenie zdobytej wiedzy oraz budowania pewności siebie w czasie wystąpień publicznych.

W ramach tegorocznej edycji Citi Skills Marathon przeprowadzono szkolenia dla 18 wychowawców
z 9 placówek wychowawczych. W programie wykorzystano dotychczasowe doświadczenia wolontariuszy, zdobyte w trakcie programu Moje Finanse realizowanego przez Fundację Kronenberga przy Citi Handlowy we współpracy z NBP oraz Fundacji Młodej Przedsiębiorczości. W czasie szkoleń opiekunowie z domów dziecka otrzymali również scenariusze prowadzenia zajęć oraz materiały merytoryczne dla nastolatków objętych programem.

Projekt wolontariuszy Citi jest jednym z ponad 160. wydarzeń, które w ramach obchodów Światowego Dnia dla Społeczności, realizowane będą od maja do lipca br. w całej Polsce. To ogólnoświatowy projekt Citi, realizowany corocznie – pracownicy banku, wraz z rodzinami, przyjaciółmi i znajomymi starają się rozwiązać konkretne problemy występujące w bliskich im społecznościach. W 2014 roku Światowy Dzień dla Społeczności jest obchodzony w 95 krajach. Na całym świecie zrealizowanych zostanie 1096 projektów wolontariackich skierowanych do lokalnych społeczności, w których żyją i pracują osoby zatrudnione w Citi.

Program Wolontariatu Pracowniczego w Citi Handlowy, w ramach którego największym realizowanym przedsięwzięciem jest Światowy Dzień Citi dla Społeczności, został uruchomiony w 2005 roku.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek