logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Cisza nie ma twarzy
20.10.2025
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Brazylia

Cisza nie ma twarzy



Co roku w Brazylii zgłaszanych jest ponad 20 tysięcy przypadków przemocy seksualnej wobec dzieci i młodzieży. Niestety, prawdziwa skala zjawiska może być znacznie wyższa – wiele tego typu incydentów nie jest nigdzie raportowanych.

Kampania Child Abuse, zrealizowana na zamówienie Ministério Público de Mato Grosso, wpisuje się w politykę zwalczania przemocy wobec dzieci, obejmującą inicjatywy edukacyjne, kampanie zwiększające świadomość, wzmacnianie polityki publicznej w zakresie ochrony najmłodszych oraz promowanie szeroko pojętej sieci wsparcia. Wbrew powszechnemu przekonaniu, za większością przypadków przemocy stoją osoby bliskie ofiarom. Nie istnieje również żaden ustalony, możliwy do namierzenia schemat – przemoc wobec dzieci może wystąpić w każdej rodzinie oraz dowolnym kontekście społecznym, ekonomicznym lub kulturowym. Dlatego kluczową kwestią pozostaje reagowanie na akty przemocy oraz sygnalizowanie przypadków, które wydają się podejrzane. Cisza nie ma twarzy, ale kryje za sobą pokłady cierpienia i bezsilności.

txt: Dorota Chrobak

Brazylia print


Nazwa kampanii:
Child Abuse
Czas:
2024.10
Nadawca:
Ministério Público de Mato Grosso
Media:
print
Wykonawca:
ZF Comunicação, Cuiabá, Brazil





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Żeby tylko nie przegrali…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek