logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Australia, Pomoc społeczna, Praca i polityka zatrudnienia
   ──────  30.10.2010

Ciężka praca za miłość

Your browser does not support the video tag.


Praca 24 godziny, 7 dni w tygodniu, bez możliwości urlopu, wymagająca 10-letnich szkoleń, zabraniająca wchodzenia w interakcje z innymi, nawet z najbliższymi, ulegania wszelkim pokusom i przyjemnościom, nie zapewniająca żadnych prezentów ani służbowych samochodów. Zapłatą za nią jest tylko miłość. Czy ktokolwiek zgodziłby się na takie warunki?

Kampania „There’s only one candidate for this job” („Jest tylko jeden kandydat do tej pracy”) stworzona przez agencję Three Drunk Monkeys dla australijskiej organizacji Guide Dogs NSW / ACT pokazuje ludzi postawionych w sytuacji takiej rozmowy kwalifikacyjnej. Reakcja u wszystkich była ta sama: szok, niedowierzanie, chęć ucieczki. Tymczasem tak właśnie wygląda praca psów przewodników pomagających osobom niewidomym. Jedynym kandydatem spełniającym wymagania okazuje się więc być mały, biszkoptowy labrador.

Reklama pokazuje, jak istotne i wymagające są obowiązki czworonogów wspierających osoby pozbawione wzroku. Jednocześnie wzbudza podziw i sympatię dla tych zwierząt, które swoją ciężką pracą zmieniają na korzyść życie wielu ludzi.

Celem akcji jest zdobycie wsparcia finansowego dla organizacji Guide Dogs NSW / ACT na szkolenia dla przyszłych psów przewodników. „We’ve found the perfect candidate. Help us train Her” („Znaleźliśmy idealnego kandydata do tej pracy. Pomóż nam go wyszkolić”), głosi hasło kampanii, zachęcając jednocześnie do wchodzenia na witrynę internetową organizacji w celu jej finansowego wsparcia.

Guide Dogs poza szkoleniem psów zajmuje się ogólnym ułatwianiem osobom niewidomym bezpiecznego poruszania się.
O.Ogrodzińska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
There’s only one candidate for this Job
Czas:
2010.10.25 - 2010.11.25
Tematy:
Pomoc społeczna, Praca i polityka zatrudnienia
Kraje:
Australia
Nadawca:
Guide Dogs NSW / ACT
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Three Drunk Monkeys
Adresaci:
Osoby dorosłe
Hasło kampani:
We’ve found the perfect candidate. Help us train her (Znaleźliśmy idealnego kandydata do tej pracy. Pomóż nam ją wyszkolić)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 04.05.2022

    Globalny raport o pracy hybrydowej 2022


  • 02.05.2022

    Alkohol oszukuje


  • 01.05.2022

    Słodkie Święto Pracy


  • 29.04.2022

    I kto tu jest potworem?


  • 28.04.2022

    Gdyby tylko mogły mówić…


  • 27.04.2022

    Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek