Ciężka praca za miłość
Praca 24 godziny, 7 dni w tygodniu, bez możliwości urlopu, wymagająca 10-letnich szkoleń, zabraniająca wchodzenia w interakcje z innymi, nawet z najbliższymi, ulegania wszelkim pokusom i przyjemnościom, nie zapewniająca żadnych prezentów ani służbowych samochodów. Zapłatą za nią jest tylko miłość. Czy ktokolwiek zgodziłby się na takie warunki?
Kampania „There’s only one candidate for this job” („Jest tylko jeden kandydat do tej pracy”) stworzona przez agencję Three Drunk Monkeys dla australijskiej organizacji Guide Dogs NSW / ACT pokazuje ludzi postawionych w sytuacji takiej rozmowy kwalifikacyjnej. Reakcja u wszystkich była ta sama: szok, niedowierzanie, chęć ucieczki. Tymczasem tak właśnie wygląda praca psów przewodników pomagających osobom niewidomym. Jedynym kandydatem spełniającym wymagania okazuje się więc być mały, biszkoptowy labrador.
Reklama pokazuje, jak istotne i wymagające są obowiązki czworonogów wspierających osoby pozbawione wzroku. Jednocześnie wzbudza podziw i sympatię dla tych zwierząt, które swoją ciężką pracą zmieniają na korzyść życie wielu ludzi.
Celem akcji jest zdobycie wsparcia finansowego dla organizacji Guide Dogs NSW / ACT na szkolenia dla przyszłych psów przewodników. „We’ve found the perfect candidate. Help us train Her” („Znaleźliśmy idealnego kandydata do tej pracy. Pomóż nam go wyszkolić”), głosi hasło kampanii, zachęcając jednocześnie do wchodzenia na witrynę internetową organizacji w celu jej finansowego wsparcia.
Guide Dogs poza szkoleniem psów zajmuje się ogólnym ułatwianiem osobom niewidomym bezpiecznego poruszania się.
O.Ogrodzińska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
25.09.2023
Jedyny słuszny kandydat
-
19.09.2023
Dach nad głową
-
19.09.2023
Paszport do przyszłości
-
18.09.2023
Źrenice
-
18.09.2023
Historia na głosy. Ruszyła nowa kampania Centrum Archiwistyki Społecznej
-
14.09.2023
Najlepsze czasy dla potworów