logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Ciernie na szklance
17.03.2014
Tematy: Kreacje / printy

Ciernie na szklance



Kolorowe drinki kuszą gości pubów coraz to bardziej wymyślnymi nazwami i dodatkami. Kufel piwa przy barze, czy inny, mocniejszy alkohol to często nieodzowny element rozpoczynającego się właśnie weekendu, wyjścia ze znajomymi z pracy, rodzinnej imprezy, a także każdej innej okazji, którą można uczcić odpowiednim toastem. Tym bardziej tak trudno jest pozostać z pustymi rękoma.

Motywem przewodnik kreacji stworzonej przez brazylijską agencję Pagú Propaganda są popularne drinki alkoholowe przedstawione na tle baru lub klubu; elementem, który zaskakuje nadawcę są odpowiednio drut kolczasty, cierń i sidła, które otaczają szklankę czy kufel z danym trunkiem i symbolizują zagrożenie związane ze spożywaniem napojów alkoholowych.

Zagrożenia te często nie są  jednak przeszkodą dla osób spożywającym alkohol, szczególnie tych cierpiących z powodu  nałogu alkoholowego, bo, jak głosi główne hasło akcji: „It is no easy to stay empty handed. Get help” („Nie jest łatwo pozostać z pustymi rękoma. Sięgnij po pomoc”). Taką pomoc oferuje nadawca, organizacja Casa de Eurípedes, która zajmuje się prowadzeniem szpitali i ośrodków terapeutycznych dla osób uzależnionych od alkoholu, narkotyków, a także tych cierpiących na depresję, czy ostre schorzenia psychotyczne.

Więcej informacji o działalności tej brazylijskiej organizacji można znaleźć na stronie internetowej: www.casadeeuripedes.com.br.

Ewa Zasada








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

  • 30.05.2025Kreacje / printy

    Real Reality Show

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek