Cicha śmierć
Wbrew popularnym przekonaniom, osoby tonące nie krzyczą i nie machają rękoma. Człowiek tonie po cichu. To punkt wyjścia dla amerykańskiej kampanii społecznej, której tytuł bezpośrednio nawiązuje do powyższego zjawiska: Drowning Doesn’t Look Like Drowning, czyli Utonięcie nie wygląda jak utonięcie.
Według statystyk przytaczanych przez organizację National Drowning Prevention Alliance (NDPA), na zamówienie której powstała kampania, aż 88% utonięć dzieci ma miejsce w obecności przynajmniej jednej osoby dorosłej. Mało tego, 50% procent dzieci tonie w sytuacji, gdy opiekun znajduje się w odległości nie większej niż 20 metrów. Edukacja dorosłych, zwłaszcza na początku sezonu wakacyjnego (gdy statystyki utonięć rosną), wydaje się tu szczególnie istotna. I cenna.
Na kampanię Drowning Doesn’t Look Like Drowning składają się dwa filmy (które można obejrzeć poniżej) oraz zestaw materiałów graficznych (plakatów) powyżej:
zobacz także
-
19.07.2025Kampanie
Odwiedź kulturę na wakacjach
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
09.07.2025slider
Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie