Cicha śmierć
Wbrew popularnym przekonaniom, osoby tonące nie krzyczą i nie machają rękoma. Człowiek tonie po cichu. To punkt wyjścia dla amerykańskiej kampanii społecznej, której tytuł bezpośrednio nawiązuje do powyższego zjawiska: Drowning Doesn’t Look Like Drowning, czyli Utonięcie nie wygląda jak utonięcie.
Według statystyk przytaczanych przez organizację National Drowning Prevention Alliance (NDPA), na zamówienie której powstała kampania, aż 88% utonięć dzieci ma miejsce w obecności przynajmniej jednej osoby dorosłej. Mało tego, 50% procent dzieci tonie w sytuacji, gdy opiekun znajduje się w odległości nie większej niż 20 metrów. Edukacja dorosłych, zwłaszcza na początku sezonu wakacyjnego (gdy statystyki utonięć rosną), wydaje się tu szczególnie istotna. I cenna.
Na kampanię Drowning Doesn’t Look Like Drowning składają się dwa filmy (które można obejrzeć poniżej) oraz zestaw materiałów graficznych (plakatów) powyżej:
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
22.04.2024
Polak na diecie