logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Cicha śmierć
11.07.2023
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Stany Zjednoczone, Edukacja, Obronność i bezpieczeństwo, Organizacje pozarządowe / NGO

Cicha śmierć



Wbrew popularnym przekonaniom, osoby tonące nie krzyczą i nie machają rękoma. Człowiek tonie po cichu. To punkt wyjścia dla amerykańskiej kampanii społecznej, której tytuł bezpośrednio nawiązuje do powyższego zjawiska: Drowning Doesn’t Look Like Drowning, czyli Utonięcie nie wygląda jak utonięcie.

Według statystyk przytaczanych przez organizację National Drowning Prevention Alliance (NDPA), na zamówienie której powstała kampania, aż 88% utonięć dzieci ma miejsce w obecności przynajmniej jednej osoby dorosłej. Mało tego, 50% procent dzieci tonie w sytuacji, gdy opiekun znajduje się w odległości nie większej niż 20 metrów. Edukacja dorosłych, zwłaszcza na początku sezonu wakacyjnego (gdy statystyki utonięć rosną), wydaje się tu szczególnie istotna. I cenna.

Na kampanię Drowning Doesn’t Look Like Drowning składają się dwa filmy (które można obejrzeć poniżej) oraz zestaw materiałów graficznych (plakatów) powyżej:

https://video.adsoftheworld.com/22po2u6vyvxyeagodtpff19atvt8.mp4

 

https://video.adsoftheworld.com/mcm6d7mcdw1jn0i1hoyka08wfg8i.mp4

 

NGO dzieci edukacja woda Stany Zjednoczone film rodzice obronność i bezpieczeństwo utonięcia print poster integrated


Nazwa kampanii:
Drowning Doesn’t Look Like Drowning
Czas:
2023.7
Nadawca:
National Drowning Prevention Alliance (NDPA)
Media:
integrated (print, film)
Wykonawca:
Doner, United States





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek