Cicha noc
Sezon świąteczny – czyli okres od Wigilii do Nowego Roku – trwa w najlepsze. I chociaż dla większości z nas stanowi czas spokoju i odpoczynku, niestety, wszystkich to nie dotyczy. Dla pracowników służb ratunkowych: lekarzy, pielęgniarek, strażaków, czy policjantów to najcięższy zawodowo czas w roku.
Kampania „Silent Night” – opatrzona hasłem #GiveThemABreak (czyli Daj Im Odpocząć) – przedstawia największy prezent, jaki możemy sprawić osobom na posterunku: dać im święty spokój. Oglądamy zatem czytającego książkę ochroniarza, pochrapującego psa policyjnego, czy strażaka piekącego pierniczki. To nie film science fiction. Jeśli zachowamy szczególną ostrożność w sezonie świątecznym, ukazane sytuacje mogą się wydarzyć naprawdę:
„Silent Night” to pierwsza w historii kampania świąteczna firmy AXA. Film miał swoją premierę 14 grudnia 2023 i od tego czasu jest systematycznie publikowany w internecie na całym świecie.
zobacz także
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
09.07.2025slider
Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
06.07.2025slider
Młodzi ludzie najbardziej samotni