logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Chwila nieuwagi – lata żałoby
06.12.2009
Tematy: Kampanie, Australia, Obronność i bezpieczeństwo

Chwila nieuwagi – lata żałoby

Your browser does not support the video tag.


W opuszczonym, zarośniętym basenie pływa brudna od wodorostów woda, a dookoła leżą porzucone dziecięce zabawki. Wizja tej przygnębiającej przydomowej scenerii ukazana została w spocie telewizyjnym kampanii, przeprowadzonej z inicjatywy australijskiej organizacji Royal Life Saving Association w grudniu 2009 roku.

Kreacja stanowi przestrogę dla rodziców – jej celem jest uświadomienie, jak ważne jest nauczenie dziecka bezpiecznych zachowań w wodzie i jakie konsekwencje może mieć chwila nieuwagi podczas kąpieli dziecka w basenie. Doskonale obrazuje to hasło kampanii "It takes seconds for the child to drown, and the lifetime to get over it" ("Potrzeba sekund, by dziecko się utopiło, ale całego życia, by się z tym pogodzić"). Spot autorstwa agencji 303 jest odpowiedzią na rosnącą liczbę utonięć w Australii.

Royal Life Saving jest organizacją o długiej tradycji – została założona w Anglii w 1891 roku. Cztery lata później uruchomiony został jej pierwszy australijski oddział, odpowiedzialny za bezpieczeństwo na plażach oraz edukację w zakresie pierwszej pomocy i zapobiegania utonięciu. Dzięki działalności RLS liczba utonięć imponująco zmalała – w 1929 roku utonęły 493 osoby z 6-milionowego społeczeństwa – w latach 2005-2006 odnotowano 265 takich przypadków na 20 milionów osób.

Tutaj znajduje się wcześniejsza kampania tej organizacji, na ten sam temat
E. Janota



Nazwa kampanii:
Pools
Czas:
2009.12.1 - 2009.12.16
Nadawca:
Royal Life Saving Association of Western Australia
Media:
Telewizja
Wykonawca:
303
Adresaci:
Rodzice
Hasło kampani:
It takes seconds for the child to drown, and the lifetime to get over it (Potrzeba sekund, by dziecko się utopiło, ale całego życia, by się z tym pogodzić)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 23.04.2025Kampanie

    Nie bądź internetowym trollem

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek