logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Australia, Obronność i bezpieczeństwo
   ──────  06.12.2009

Chwila nieuwagi – lata żałoby

Your browser does not support the video tag.


W opuszczonym, zarośniętym basenie pływa brudna od wodorostów woda, a dookoła leżą porzucone dziecięce zabawki. Wizja tej przygnębiającej przydomowej scenerii ukazana została w spocie telewizyjnym kampanii, przeprowadzonej z inicjatywy australijskiej organizacji Royal Life Saving Association w grudniu 2009 roku.

Kreacja stanowi przestrogę dla rodziców – jej celem jest uświadomienie, jak ważne jest nauczenie dziecka bezpiecznych zachowań w wodzie i jakie konsekwencje może mieć chwila nieuwagi podczas kąpieli dziecka w basenie. Doskonale obrazuje to hasło kampanii "It takes seconds for the child to drown, and the lifetime to get over it" ("Potrzeba sekund, by dziecko się utopiło, ale całego życia, by się z tym pogodzić"). Spot autorstwa agencji 303 jest odpowiedzią na rosnącą liczbę utonięć w Australii.

Royal Life Saving jest organizacją o długiej tradycji – została założona w Anglii w 1891 roku. Cztery lata później uruchomiony został jej pierwszy australijski oddział, odpowiedzialny za bezpieczeństwo na plażach oraz edukację w zakresie pierwszej pomocy i zapobiegania utonięciu. Dzięki działalności RLS liczba utonięć imponująco zmalała – w 1929 roku utonęły 493 osoby z 6-milionowego społeczeństwa – w latach 2005-2006 odnotowano 265 takich przypadków na 20 milionów osób.

Tutaj znajduje się wcześniejsza kampania tej organizacji, na ten sam temat
E. Janota


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Pools
Czas:
2009.12.1 - 2009.12.16
Tematy:
Obronność i bezpieczeństwo
Kraje:
Australia
Nadawca:
Royal Life Saving Association of Western Australia
Media:
Telewizja
Wykonawca:
303
Adresaci:
Rodzice
Hasło kampani:
It takes seconds for the child to drown, and the lifetime to get over it (Potrzeba sekund, by dziecko się utopiło, ale całego życia, by się z tym pogodzić)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


  • 11.01.2023

    Gołąbek pokoju


  • 10.01.2023

    Palisz czy nie palisz


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek