Choroba zniszczyła wieczór
Szykuje się romantyczna kolacja, ale w ciagu kilku sekund wszystko diametralnie się zmienia. Spot „Rozszczepienie” pokazuje chorobę psychiczną w apogeum jej trwania. Obnaża lęk chorego i lęk świata zewnętrznego. Choroba psychiczna dotyka także bliskich zmagających się z nią ludzi.
Kampanię 1% dla Stowarzyszenia Misericordia przygotowała charytatywnie agencja Vena Art. Organizacja pomaga chorym psychicznie uporać się z lękiem przed chorobą i pomaga wejść z powrotem w zwykłą rzeczywistość. Kampania zachęca do przekazania 1% podatku na rzecz stowarzyszenia.
Spot wyreżyserował, na podstawie własnego scenariusza, Norbert Rudaś. Kampania ma zasięg lokalny – emisje będą realizowane w regionalnym paśmie TVP INFO Lublin, spot będzie również promowany w internecie przy pomocy mediów społecznościowych.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
23.04.2025
Jak czytają Polacy?
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
18.04.2025
„Klara buduje” — Erbud walczy ze stereotypami w budownictwie
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów