logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy, Kampanie, Stany Zjednoczone, Wolontariat, Organizacje pozarządowe / NGO
   ──────  03.01.2022

Chora charytatywność



Dzielenie się z potrzebującymi i wspieranie organizacji filantropijnych to jedne z najszlachetniejszych form zaangażowania obywatelskiego oraz – po prostu ludzkiego. Niestety, mnóstwo osób wykorzystuje dobrą wolę bliźnich. Media nieustannie donoszą o rozmaitych formach naciągania i wyłudzania oraz trudnej do oszacowania liczbie fałszywych zbiórek finansowych.

Amerykańska organizacja pozarządowa Give.org, zajmująca się weryfikacją organizacji charytatywnych, zorganizowała kampanię społeczną $ick Money, zachęcającą do dokładnego sprawdzania, na jaki cel zostają przeznaczone datki darczyńców. Na przypominających dziecięce wycinanki printach, w roli podstępnych „chorych” wystąpili prezydenci Stanów Zjednoczonych: George Washington, Abraham Lincoln oraz Alexander Hamilton, których podobizny ozdabiają odpowiednio banknoty jedno-, pięcio- i dziesięciodolarowe. Hasło kampanii: Don’t let the wrong charity sicken your donation, czyli w luźnym tłumaczeniu Nie pozwól, by fałszywa filantropia zatruła twoją dobroczynność tylko podkreśla niepokojący charakter całości.

NGO   |  Stany Zjednoczone   |  wolontariat   |  działalność charytatywna   |  dobroczynność   |  darowizny   |  print   |  pomoc charytatywna   | 


Nazwa kampanii:
$ick Money
Czas:
2020.6.25
Tematy:
Wolontariat, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Give.org, BBB Wise Giving Alliance
Media:
print
Wykonawca:
Harrison/Star, United States
Hasło kampani:
Don't let the wrong charity sicken your donation





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 16.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


  • 16.01.2023

    Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 13.01.2023

    Inflacja z ogromnym wpływem na zmiany w zachowaniach Polaków


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek