Choć zionie ogniem, nie awansuje
Oddany, doświadczony pracownik, zajmujący się wydychaniem ognia, decyduje się na odejście z pracy. Szefowie stają przed podjęciem trudnej decyzji. Chociaż odpowiednia osoba znajduje się w zasięgu ich wzroku od dłuższego czasu, nie dostrzegają jej zaangażowania i potencjału. Jest dla nich niewidzialna. Wszystko dlatego, że jest kobietą. Istnieje jednak szansa, że się do czegoś przyda. Jak zaznacza szef, być może zna odpowiedniego kandydata, który zajmie miejsce kolegi.
Kanadyjska filia organizacji Catalyst przy pomocy tego krótkiego spotu chce zmienić sposób myślenia pracodawców i sprawić by docenili kobiety. Misją organizacji jest rozszerzenie możliwości zawodowych kobiet, a także powołaniu zróżnicowanych pod względem płci miejsc pracy. Catalyst zależy na stworzeniu kobietom odpowiednich warunków do rozwoju kariery i zachęceniu do podejmowania nowych wyzwań. Ponadto Catalyst chce zwiększyć liczbę kobiet zajmujących wysokie stanowiska oraz tych zakładających własne przedsiębiorstwa.
Kampanię zrealizowała agencja DraftFCB z Toronto.
Olga Ambrosiewicz
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki