Kreacje / printy, Kampanie, Finlandia, Pomoc społeczna, Walka z wykluczeniem społecznym, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 14.09.2022
Choć będę szła ciemną doliną
Trudno wyobrazić sobie codzienny heroizm samotnych matek, dlatego twórcy fińskiej kampanii społecznej postanowili przyrównać je postaci z bajki. Bohaterka projektu A Single Mom została ukazana jako odważna opiekunka, która śmiało przeprowadza przerażone dziecko przez połamaną, spróchniałą kładkę. Ani burza, ani noc, ani rwąca rzeka jej nie straszne. W końcu jest samotną matką.
Kampania powstała na zamówienie The Salvation Army (Armii Zbawienia).
Nazwa kampanii:
A Single Mom
Czas:
2022.5
Kraje:
Finlandia
Nadawca:
The Salvation Army
Media:
print
Wykonawca:
Make it Simple, Helsinki, Finland
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
04.03.2024
Bezpłatny podręcznik „Jak pisać o klimacie 2.0” jest już dostępny!
-
29.02.2024
Cztery szkodliwe mity o otyłości
-
28.02.2024
Ruszyła platforma internetowa z bezpłatnymi poradami dla rodziców
-
21.02.2024
Kampania, która nigdy nie została wyemitowana
-
20.02.2024
The Real (Teen) Housewives
-
19.02.2024
Sześć milionów świec