Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Finlandia, Pomoc społeczna, Walka z wykluczeniem społecznym, Organizacje pozarządowe / NGO
Choć będę szła ciemną doliną
Trudno wyobrazić sobie codzienny heroizm samotnych matek, dlatego twórcy fińskiej kampanii społecznej postanowili przyrównać je postaci z bajki. Bohaterka projektu A Single Mom została ukazana jako odważna opiekunka, która śmiało przeprowadza przerażone dziecko przez połamaną, spróchniałą kładkę. Ani burza, ani noc, ani rwąca rzeka jej nie straszne. W końcu jest samotną matką.
Kampania powstała na zamówienie The Salvation Army (Armii Zbawienia).
Nazwa kampanii:
A Single Mom
Czas:
2022.5
Nadawca:
The Salvation Army
Media:
print
Wykonawca:
Make it Simple, Helsinki, Finland
zobacz także
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
09.07.2025slider
Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
06.07.2025slider
Młodzi ludzie najbardziej samotni