Przed szkołami Bangkoku ustawiona została tekturowa postać niedomytego, ubogiego i bosego chłopca pochylającego się nad stertą papierów. Obok niego stała skrzynka, do której przechodnie mogli wrzucać pieniądze na poszerzenie dostępu do edukacji dzieci. W Tajlandii ok. 100 tysięcy dzieci nie ma możliwości chodzenia do szkoły. Twórcy kampanii podkreślali, że brak edukacji odbiera najmłodszym szansę na lepszą przyszłość. Kampanię realizowała agencja High Advertising z Bangkoku (oddział Saatchi & Saatchi) dla Fundacji na rzecz Edukacji.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
18.10.2024
Gdy znika dziecko, gubi się cała rodzina
-
17.10.2024
Pozornie niewidoczne
-
16.10.2024
Prawa człowieka nie są na sprzedaż
-
15.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra