Chłopaki, dbajcie o swoje ptaki
Wacek, parówa, ptaszek, gnat – w mowie potocznej funkcjonują dziesiątki eufemizów na męskiego penisa. Numan, brytyjska platforma cyfrowa specjalizująca się w zdrowiu i profilaktyce zdrowotnej mężczyzn, postanowiła wykorzystać uniwersalny charakter tego typu skojarzeń i za ich pomocą dotrzeć do pacjentów mających problemy z erekcją.
Na kampanię Fix yours (czyli Napraw swojego) złożyły się trzy poniższe grafiki, wyświetlane w centralnych punktach Londynu, Birmingham, Liverpoolu i Glasgow. Co jednak najciekawsze, cyfrowe ekrany są aktywowane w momentach, gdy detektory sygnalizują szczególnie wysoki odsetek mężczyzn wśród przechodniów. Celem kampanii, oprócz zachęty do zadbania o zdrowie, jest bowiem misja znormalizowania dyskusji wokół zaburzeń erekcji. Nawet za pomocą słów i skojarzeń niekoniecznie uważanych za kulturalne.
Kampania OOH (out of home) została wsparta komunikacją via radio, TV oraz VOD, i potrwa do końca listopada 2022.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.10.2024
Po prostu się rusz!
-
04.10.2024
Jesienny talerz żywieniowy
-
04.10.2024
Jak oswoić prądożerców?
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
02.10.2024
Pomarańcza