Nie tylko Facebook. Kampanie wykorzystujące różne portale społecznościowe
Kampanie charytatywne przy użyciu Foursquare to nic nowego, podobnie jak sama aplikacja. Wiele firm prowadziło w niej akcje oparte na prostej mechanice – zamelduj się w wybranym miejscu, np. punkcie sprzedaży, a wpłacimy trochę pieniędzy na cel społeczny. Zwykle była to niewielka kwota – 0.25$ czy 0.5$. Zazwyczaj należało się oznaczyć w miejscu związanym z marką, np. punkcie sprzedaży, albo określonym lokalu gastronomicznym. Marka Lexus poszła nieco dalej i postanowiła przekazywać 10 dolarów na konto Boys & Girls Clubs Of America, za każde logowanie, o ile użyje się do tego specjalnej aplikacji dostępnej na Facebooku. Niezależnie od tego czy będzie to kawiarnia, park, lotnisko, czy warzywniak. Jeżeli dodatkowo użytkownik odwiedził salon samochodowy Lexusa, suma uzbierana z jego dziennych meldunków została podwojona. Ustanowiono oczywiście limit – maksymalną łączną kwotę, którą firma może przekazać. W tym momencie może się pochwalić wpłatą 200 tys. dolarów.
CZYTAJ TEŻ:
-
21.01.2025
Seniorzy, którzy nie istnieją
-
17.01.2025
Świat się nie zawali
-
15.01.2025
Nie do zastąpienia
-
14.01.2025
Między bajki włożyć
-
13.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Gnicie mózgu