Nie tylko Facebook. Kampanie wykorzystujące różne portale społecznościowe
Kampanie charytatywne przy użyciu Foursquare to nic nowego, podobnie jak sama aplikacja. Wiele firm prowadziło w niej akcje oparte na prostej mechanice – zamelduj się w wybranym miejscu, np. punkcie sprzedaży, a wpłacimy trochę pieniędzy na cel społeczny. Zwykle była to niewielka kwota – 0.25$ czy 0.5$. Zazwyczaj należało się oznaczyć w miejscu związanym z marką, np. punkcie sprzedaży, albo określonym lokalu gastronomicznym. Marka Lexus poszła nieco dalej i postanowiła przekazywać 10 dolarów na konto Boys & Girls Clubs Of America, za każde logowanie, o ile użyje się do tego specjalnej aplikacji dostępnej na Facebooku. Niezależnie od tego czy będzie to kawiarnia, park, lotnisko, czy warzywniak. Jeżeli dodatkowo użytkownik odwiedził salon samochodowy Lexusa, suma uzbierana z jego dziennych meldunków została podwojona. Ustanowiono oczywiście limit – maksymalną łączną kwotę, którą firma może przekazać. W tym momencie może się pochwalić wpłatą 200 tys. dolarów.
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
15.02.2023
All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii