logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Cash Lajf Balans – START!
02.03.2020
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Polska, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Edukacja, Marketing regionalny, Pomoc rozwojowa

Cash Lajf Balans – START!



Wystartowała edukacyjna kampania Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej Cash Lajf Balans. Jej celem jest zachęcenie młodzieży z Polski Wschodniej do rozwoju swoich pasji i przekuwania ich w biznes.

Województwa Polski Wschodniej – lubelskie, podkarpackie, podlaskie, świętokrzyskie i warmińsko-mazurskie – mają najniższy wskaźnik przedsiębiorczości wśród młodzieży. Większość osób w wieku 15-19 lat, która mieszka na tych terenach, nie jest zainteresowana założeniem własnej działalności gospodarczej. To właśnie do nich, ich rodziców i nauczycieli została skierowana kampania Cash Lajf Balans.

Prowadzenie firmy i osiągnięcie sukcesu w biznesie to przede wszystkim wyzwanie, ale też nieustanny rozwój – mówi Małgorzata Jarosińska-Jedynak, minister funduszy i polityki regionalnej. – Przedsiębiorca musi umiejętnie radzić sobie nie tylko z formalnościami, lecz także ze zmieniającym się rynkiem. Dla młodych i kreatywnych osób bycie własnym szefem może być atrakcyjną formą startu w życie zawodowe, ale też szansą na indywidualne kształtowanie swojego biznesu i jego otoczenia. Stawiamy na młodych ludzi, bo to inwestycja z najwyższą stopą zwrotu – dodaje.

Własna firma daje elastyczność czasową, dzięki której łatwiej zachować równowagę między pracą a życiem prywatnym. Założenie biznesu nie jest trudne, a brak kapitału nie musi być barierą – z pomocą przychodzą Fundusze Europejskie i profesjonalne doradztwo. Twórcom kampanii zależy na tym, aby przekaz dotarł do młodych ludzi w prosty, przejrzysty i przyjemny sposób. Dlatego specjalnie na potrzeby kampanii powstał cykl ośmiu inspirujących filmów, poświęconych odrębnym zagadnieniom związanym z przedsiębiorczością i Funduszami Europejskimi. Bohaterami nagrań są młodzi przedsiębiorcy z Polski Wschodniej, którzy opowiadają o swoim pomyśle na biznes, wyzwaniach, jakie musieli podjąć na początku drogi i osiągniętych sukcesach. Dzięki filmom młodzież ma możliwość zainspirowania się konkretnymi historiami, zweryfikowania ich ze swoimi pasjami i marzeniami. Wszystkie filmy można obejrzeć na kanale YouTube kampanii.

W ramach kampanii powstała gra edukacyjna na urządzenia mobilne Cash Lajf Balans, pozwalająca wczuć się w rolę młodych przedsiębiorców. Aplikację można bezpłatnie pobrać w sklepach Google Play i App Store. Dzięki niej młodzież odświeża wiedzę z zakresu przedsiębiorczości i poszerza ją o aspekty związane z prowadzeniem własnej firmy. Gracz sam decyduje o tym, ile pracuje, a ile korzysta z życia, zachowując przy tym niezbędną równowagę między pracą a życiem (work-life balance).

Dialog z młodymi ludźmi odbywa się w mediach społecznościowych. Na Facebooku i Instagramie powstały profile kampanii, ponadto do współpracy zaproszono influencerów – MaturaToBzdura (najpopularniejsza sonda uliczna) oraz GilathissNew (youtuber gamingowy).

Od 2 marca w każdy poniedziałek na stronie kampanii www.cashlajfbalans.pl będą publikowane informacje o nowych konkursach. Zadania konkursowe dają uczniom możliwość pracy indywidualnej lub zintegrowania się w szkolnych zespołach. Do wygrania jest wiele atrakcyjnych nagród, pobudzających kreatywność oraz inspirujących do myślenia w sposób przedsiębiorczy i twórczy.

Kampania przeznaczona jest również dla nauczycieli. Na stronie www.cashlajfbalans.pl znajdują się materiały do pobrania, zawierające gotowe scenariusze lekcji z zakresu przedsiębiorczości.

Wszystkie szczegółowe informacje na temat kampanii można znaleźć na stronie: www.cashlajfbalans.pl, Facebooku: www.facebook.com/CashLajf oraz Instagramie: www.instagram.com/cash_lajf_balans.

Kampanię na zlecenie Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej, odpowiedzialnego za inwestowanie Funduszy Europejskich, w tym w rozwój przedsiębiorczości, realizuje Fabryka Komunikacji Społecznej, która specjalizuje się w opracowywaniu strategii i realizacji kampanii o charakterze społecznym. Kampania jest współfinansowana z Funduszy Europejskich, z Programu Polska Wschodnia. Patronami medialnymi kampanii są magazyn „Strefa Biznesu” i Radio Kampus.

młodzież Fabryka Komunikacji Społecznej pomoc rozwojowa marketing regionalny Cash Lajf Balans przedsiębiorczość


Nazwa kampanii:
Cash Lajf Balans
Czas:
2020.3.2 - 2020.4.30
Nadawca:
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
Wykonawca:
Fabryka Komunikacji Społecznej
Adresaci:
młodzież z województw Polski Wschodniej (lubelskie, podkarpackie, podlaskie, świętokrzyskie i warmińsko-mazurskie)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek