logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Carrefour promuje różnorodność z okazji rozpoczęcia roku szkolnego
02.09.2022
Tematy: Wydarzenia, Polska, Edukacja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci, Walka z wykluczeniem społecznym

Carrefour promuje różnorodność z okazji rozpoczęcia roku szkolnego



W ofercie szkolnej, którą Carrefour przygotował na tegoroczne rozpoczęcie roku szkolnego, znalazły się przybory szkolne, uwzględniające wygodę osób leworęcznych.

Szacuje się, że nawet 10–15 proc. populacji pisze lewą ręką. W Carrefour dostępne są artykuły przygotowane specjalnie dla osób leworęcznych – odpowiednio wyprofilowane czy ułożone na zasadzie lustrzanego odbicia względem „klasycznych” produktów.

Ponieważ w naszej kulturze zdania pisze się od lewej strony do prawej, osoby leworęczne stale zasłaniają sobie tekst ręką. Specjalnie wyprofilowane długopisy pozwolą tym osobom zobaczyć więcej świeżo napisanej treści. Dodatkowo zastosowany w nich szybkoschnący tusz zapobiega rozmazywaniu tego, co się właśnie napisało. Takie długopisy, a także „odwrócone” linijki i ekierki, temperówki czy nożyczki można znaleźć w Carrefour, zwracając uwagę na specjalne oznaczenia. Carrefour kładzie w tym roku nacisk na naturalne predyspozycje dzieci, oraz zaspokojenie ich potrzeb w każdym zakresie. Pielęgnowanie indywidualnych cech dziecka da mu poczucie komfortu i pozwoli nabrać pewności siebie.

dzieci carrefour edukacja konsumpcjonizm Carrefour Polska walka z wykluczeniem społecznym konsumenci nauka Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji leworęczni leworęczność artykuły szkolne osoby leworęczne


Nazwa wydarzenia:
Przybory szkolne, uwzględniające wygodę osób leworęcznych, w ofercie Carrefour
Czas:
2022.9.1
Tematy:
Edukacja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci, Walka z wykluczeniem społecznym
Kraje:
Polska
Nadawca:
Carrefour Polska





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek