logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Cały świat na tym korzysta
05.12.2023
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Kanada, Pomoc społeczna, Walka z wykluczeniem społecznym, Organizacje pozarządowe / NGO

Cały świat na tym korzysta



Centrum pomocy społecznej Centraide du Grand Montréal obchodzi okrągły jubileusz – z okazji premiery 50. kampanii społecznej pod swoim szyldem postanowiło podsumować dotychczasową działalność. Jak się okazało, tylko w zeszłym roku sieć ponad 375 organizacji wspieranych przez Centraide pomogła 800 tysiącom osób w Montrealu wraz z miejscowościami satelickimi, co stanowi jedną piątą populacji tej aglomeracji.

Kampania Tout le monde en bénéficie (Cały świat na tym korzysta) ma na celu pokazanie, że w ostatecznym rozrachunku wysiłki podejmowane przez organizacje pomocowe przynoszą korzyści dosłownie każdemu. Nie jesteśmy samotnymi wyspami, łączą nas często nieoczywiste i niewidoczne na pierwszy rzut oka więzi. Wyłącznie od nas zależy, czy nasz wpływ na wspólnotę będzie konstruktywny, czy wręcz przeciwnie.

https://video.adsoftheworld.com/jekf506986tolusvmtjhf1ht15kz.mp4

 

NGO film Kanada pomoc społeczna rozwój walka z wykluczeniem społecznym digital integrated ubóstwo


Nazwa kampanii:
Tout le monde en bénéficie
Czas:
2023.10
Nadawca:
Centraide du Grand Montréal
Media:
integrated (film, digital)
Wykonawca:
Rethink, Canada





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek