Gdy człowiek nie zachowuje się zgodnie z przyjętymi normami, porównywany bywa do zwierzęcia – na tym bazuje kampania „Let’s stay human on public transport” („Pozostańmy ludźmi w środkach transportu publicznego”) . Pięć zabawnych kreacji przedstawia scenki rozgrywające się w różnych środkach komunikacji miejskiej, a których głównymi bohaterami są zwierzęta ubrane w ludzkie stroje.
Kampania krytykuje najczęstsze i zarazem najbardziej przykre zachowania pasażerów – przeskakiwanie (niczym żaba) bramek w metrze, wypluwanie (podobnie jak znana z plucia lama) gumy na podłogę, głośne (jak pianie koguta) rozmowy przez telefon komórkowy, taranowanie (wzorem byka) innych pasażerów i nie ustępowanie miejsca starszym osobom (z lenistwa – cechy właściwej leniwcom).
Kreację przygotowała francuska agencja Publicis Conseil na zlecenie Régie Autonome des Transports Parisiens.
K.Zawadzka
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.05.2024
Pierwsze przemówienie
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
26.04.2024
CelebryKłamstwa