Gdy człowiek nie zachowuje się zgodnie z przyjętymi normami, porównywany bywa do zwierzęcia – na tym bazuje kampania „Let’s stay human on public transport” („Pozostańmy ludźmi w środkach transportu publicznego”) . Pięć zabawnych kreacji przedstawia scenki rozgrywające się w różnych środkach komunikacji miejskiej, a których głównymi bohaterami są zwierzęta ubrane w ludzkie stroje.
Kampania krytykuje najczęstsze i zarazem najbardziej przykre zachowania pasażerów – przeskakiwanie (niczym żaba) bramek w metrze, wypluwanie (podobnie jak znana z plucia lama) gumy na podłogę, głośne (jak pianie koguta) rozmowy przez telefon komórkowy, taranowanie (wzorem byka) innych pasażerów i nie ustępowanie miejsca starszym osobom (z lenistwa – cechy właściwej leniwcom).
Kreację przygotowała francuska agencja Publicis Conseil na zlecenie Régie Autonome des Transports Parisiens.
K.Zawadzka
zobacz także
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
25.04.2025Kreacje / printy
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
14.04.2025Kreacje / printy
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
28.03.2025Kreacje / printy
Strzelanina
-
26.03.2025Kreacje / printy
Znikający świergot
-
24.03.2025Kreacje / printy
Konkretna ochrona