Być dzieckiem, by być z dzieckiem
Warto jest się bawić, skakać i wygłupiać, a także czerpać radość z krótkich, pozornie nieznaczących momentów. Żeby zrozumieć własne dziecko, trzeba przypomnieć sobie, jak to jest być dzieckiem, a chwile spędzone z potomstwem mogą być bardzo znaczące w jego przyszłym życiu – przekonują ojców spoty kampanii przygotowanej przez National Responsible Fatherhood Clearinghouse, organizacji zajmującej się pomocą rodzinom.
Według 79% Amerykanów największym problemem wpływającym na jakość życia rodzinnego jest fizyczna nieobecność ojca w domu. Zaniedbania w kontaktach rodzicielskich ściśle korelują z przestępczością oraz problemami edukacyjnymi dzieci, dlatego tak ważne jest upowszechnianie idei świadomego ojcostwa. Celem przygotowanej przez kampanii jest inspirowanie ojców do codziennej zabawy, śmiechu, nauki, czy innych form wspólnie spędzanego czasu, które mają ogromny wpływ na życie i rozwój dziecka. Przypomnienie ojcom jak sami byli dziećmi, ich spontaniczność i pozytywna energia pozwalają pełniej budować i angażować się w relacje i kontakty z dzieckiem. Uzupełnieniem akcji jest jednoczesne nakłonienie odbiorców do korzystania z zamieszczonych na stronie internetowej wskazówek, porad wychowawczych i programów na rzecz lepszego i bardziej odpowiedzialnego ojcostwa.
Katarzyna Płaza
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
04.08.2022
Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem
-
14.07.2022
Wojna nie robi sobie wakacji