Skonstruowane z tysięcy papierosów kreacje kampanii „What are you giving up” (Z czego zrezygnujesz?) mają uświadomić odbiorcom co mogą osiągnąć inwestując w swoje marzenia zamiast w nałóg.
Przeciętny palacz kupuje ponad 7 tysięcy papierosów rocznie. To smutne, biorąc pod uwagę atrakcje jakie mógłby sobie zafundować inaczej gospodarując swoimi dochodami. Podróż dookoła świata, zwiedzanie piramid w Gizie, wymarzony motor lub zakupy w ekskluzywnym, londyńskim butiku – reklamy prezentują poszczególne „straty”.
Podpisy pod kreacjami starają się uświadomić odbiorcom skalę problemu: „The image is made up of 7,498 cigarettes. That’s about a year’s supply. You can get a round-the-world ticket for the same price. What are you giving up?” (Ten obraz został zrobiony z 7, 498 papierosów. To blisko roczne koszty utrzymania. Możesz kupić za tę samą cenę bilet dookoła świata. Z czego zrezygnujesz?). Równowartość 6,989 papierosów to buty ekskluzywnej marki Jimmy Choo, a 7,263 sztuk papierosów – motor.
Kreacje zostały zrealizowane przez amsterdamską agencję Iris, na zlecenie holenderskiej organizacji Stivoro, promującej życie bez nikotyny i wspierającej osoby uzależnione w rzuceniu palenia.
Maria Kotowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”