Kreacje / printy, Kampanie, Bułgaria, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci
────── 27.01.2022
Burger, na którego nie masz wpływu
Brak wyboru to też wybór – po prostu inne osoby decydują za ciebie. W Bułgarii ten stan rzeczy jest szczególnie dotkliwy: aż 88% młodych ludzi nie bierze udziału w demokracji bezpośredniej (krótko mówiąc, nie chodzi głosować). By unaocznić konsekwencje takiego zachowania, powstała wyjątkowa kampania społeczna. Skapto, tamtejsza sieć burgerowni, na potrzeby akcji stworzyła „I can’t choose burger” – pozycję w menu, tworzoną wyłącznie według widzimisię kucharza, na którą zamawiający nie miał żadnego wpływu.
Film stanowiący zapis kampanii oraz jej efekty można obejrzeć poniżej:
Nazwa kampanii:
#choosetovote
Czas:
2022.1.26
Tematy:
Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci
Kraje:
Bułgaria
Nadawca:
Skapto
Media:
integrated, ambient
Wykonawca:
proof., Bulgaria
Hasło kampani:
#choosetovote
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów