logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Bujający w obłokach mile widziani
04.06.2024
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Stany Zjednoczone, Edukacja, Kultura i sztuka

Bujający w obłokach mile widziani



1 czerwca 2024 roku w Charlotte w Karolinie Północnej (USA) zostało otwarte dla publiczności muzeum lotnictwa Sullenberger Aviation Museum. Obiekt nazwano na cześć bohaterskiego pilota Chesleya „Sully’ego” Sullenbergera, który w styczniu 2009 roku wylądował na rzece Hudson uszkodzonym samolotem pasażerskim (do dziś jego wyczyn określa się mianem Cudu na rzece Hudson). Airbus A320 podczas feralnego lotu (w maszynie zgasły oba silniki) leciał właśnie do Charlotte.

Aby wesprzeć uroczystą inaugurację placówki a przede wszystkim rozpropagować jej działalność wśród jak największej liczby osób, agencja kreatywna Luquire przygotowała niesłychanie prostą (i niskobudżetową) a zarazem przeuroczą i lekko „nieuczesaną” kampanię Airheads Welcome. Tytuł kampanii jest mocno dwuznaczny: słowo „airheads” z jednej strony oznacza bazę lotniczą, z drugiej jednak osobę bujającą w obłokach, gapowatą, czy wręcz głupią. Sullenberger Aviation Museum serdecznie wita wszystkich takich „głupoli” i „odklejeńców”, widząc w nich przede wszystkim pasjonatów i ludzi ciekawych świata:

Kampania filmowa została ściśle zintegrowana z identyfikacją wizualną Sullenberger Aviation Museum i jest prezentowana m.in. w telewizji, streamingu oraz internecie. Dodatkowe działania zaplanowano na nadchodzące miesiące.

txt: Dorota Chrobak

wiedza edukacja Stany Zjednoczone film kultura sztuka muzeum humor samoloty lotnictwo


Nazwa kampanii:
Airheads Welcome
Czas:
2024.5
Nadawca:
Sullenberger Aviation Museum
Media:
film
Wykonawca:
Luquire, Charlotte, United States





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek