Bujający w obłokach mile widziani
1 czerwca 2024 roku w Charlotte w Karolinie Północnej (USA) zostało otwarte dla publiczności muzeum lotnictwa Sullenberger Aviation Museum. Obiekt nazwano na cześć bohaterskiego pilota Chesleya „Sully’ego” Sullenbergera, który w styczniu 2009 roku wylądował na rzece Hudson uszkodzonym samolotem pasażerskim (do dziś jego wyczyn określa się mianem Cudu na rzece Hudson). Airbus A320 podczas feralnego lotu (w maszynie zgasły oba silniki) leciał właśnie do Charlotte.
Aby wesprzeć uroczystą inaugurację placówki a przede wszystkim rozpropagować jej działalność wśród jak największej liczby osób, agencja kreatywna Luquire przygotowała niesłychanie prostą (i niskobudżetową) a zarazem przeuroczą i lekko „nieuczesaną” kampanię Airheads Welcome. Tytuł kampanii jest mocno dwuznaczny: słowo „airheads” z jednej strony oznacza bazę lotniczą, z drugiej jednak osobę bujającą w obłokach, gapowatą, czy wręcz głupią. Sullenberger Aviation Museum serdecznie wita wszystkich takich „głupoli” i „odklejeńców”, widząc w nich przede wszystkim pasjonatów i ludzi ciekawych świata:
Kampania filmowa została ściśle zintegrowana z identyfikacją wizualną Sullenberger Aviation Museum i jest prezentowana m.in. w telewizji, streamingu oraz internecie. Dodatkowe działania zaplanowano na nadchodzące miesiące.
txt: Dorota Chrobak
zobacz także
-
19.05.2025Kampanie
Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta
-
15.05.2025Wydarzenia
Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich
-
14.05.2025Wydarzenia
Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
10.05.2025slider
Trójka o kobietach w kosmosie
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…