Bujający w obłokach mile widziani
1 czerwca 2024 roku w Charlotte w Karolinie Północnej (USA) zostało otwarte dla publiczności muzeum lotnictwa Sullenberger Aviation Museum. Obiekt nazwano na cześć bohaterskiego pilota Chesleya „Sully’ego” Sullenbergera, który w styczniu 2009 roku wylądował na rzece Hudson uszkodzonym samolotem pasażerskim (do dziś jego wyczyn określa się mianem Cudu na rzece Hudson). Airbus A320 podczas feralnego lotu (w maszynie zgasły oba silniki) leciał właśnie do Charlotte.
Aby wesprzeć uroczystą inaugurację placówki a przede wszystkim rozpropagować jej działalność wśród jak największej liczby osób, agencja kreatywna Luquire przygotowała niesłychanie prostą (i niskobudżetową) a zarazem przeuroczą i lekko „nieuczesaną” kampanię Airheads Welcome. Tytuł kampanii jest mocno dwuznaczny: słowo „airheads” z jednej strony oznacza bazę lotniczą, z drugiej jednak osobę bujającą w obłokach, gapowatą, czy wręcz głupią. Sullenberger Aviation Museum serdecznie wita wszystkich takich „głupoli” i „odklejeńców”, widząc w nich przede wszystkim pasjonatów i ludzi ciekawych świata:
Kampania filmowa została ściśle zintegrowana z identyfikacją wizualną Sullenberger Aviation Museum i jest prezentowana m.in. w telewizji, streamingu oraz internecie. Dodatkowe działania zaplanowano na nadchodzące miesiące.
txt: Dorota Chrobak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów