logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Australia, Pomoc rozwojowa, Prawa człowieka
   ──────  05.12.2007

Bramka z karabinów



Zabawa w wojnę może przebiegać dwojako – jako beztroska zabawa i jako prawdziwa walka o życie. Organizacja Right to Play została powołana po to, by zapewnić dzieciom w krajach dotkniętych konfliktami zbrojnymi i biedą prawo do czynnego uprawiania sportu i aktywnego wypoczynku. Prowadzi działania w 20 krajach – w Afryce, Azji i na Bliskim Wschodzie – wdrażając tam specjalnie przygotowane programy pozwalające tamtejszym dzieciom cieszyć się beztroską dzieciństwa, a przede wszystkim przyczyniać się do poprawy ich zdrowia i wzmacniać umiejętności życiowe.

W Europie Zachodniej, Stanach Zjednoczonych i Australii Right to Play poszukuje wolontariuszy i darczyńców, uwrażliwiając opinię publiczną na losy dzieci w krajach Trzeciego Świata. W Australii, wspólnie z agencją DDB Sydney, przygotowała kampanię outdoorową pod hasłem “Giving kids a chance to be kids”. Główny visual kampanii przedstawia półpustynny krajobraz z dwoma karabinami wbitymi w piasek, imitującymi słupki bramki. Dzieciństwo spędzane w krajach ogarniętych wojnami nie przebiega w beztroskiej atmosferze pełnej zabaw i sportu – trudna rzeczywistość wymusza na dzieciach często inne rodzaje aktywności, bynajmniej nie zabawowe, łącznie z braniem czynnego udziału w walkach.

Program Sport for Development and Peace, który wdraża organizacja Right to Play, łączy w sobie cele rozwojowe, dążąc do zaprowadzenia pokoju w krajach ogarniętych konfliktami, i humanitarne, dbając o przestrzeganie praw dziecka.
J. Kubiak


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Giving kids a chance to be kids
Czas:
2007.12.1 - 2007.12.25
Tematy:
Pomoc rozwojowa, Prawa człowieka
Kraje:
Australia
Nadawca:
Right to Play
Media:
Billboardy
Wykonawca:
DDB (Sydney)
Adresaci:
Społeczeństwo australijskie, darczyńcy organizacji Right to Play
Hasło kampani:
Giving kids a chance to be kids





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    Plastikowe łożyska


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


  • 11.01.2023

    Gołąbek pokoju


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek