logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Brak pasów grozi rozstaniem
16.05.2012
Tematy: Kampanie, Brazylia, Bezpieczeństwo ruchu drogowego

Brak pasów grozi rozstaniem



Dwie postaci, niczym dwie części pasów bezpieczeństwa, oddalają się od siebie. To ojciec i syn, którzy nie wytrwali w bezpiecznym, ratującym życie uścisku. W desperackim geście wyciągają do siebie ręce, lecz nie są w stanie ponownie się chwycić. Już za późno.

Głównym celem kreacji kampanii pt. "Nao se separe de quem voce ama, Use sempre o cinto de segurança." (Nie rozstawaj się z tymi, których kochasz. Zawsze zapinaj pasy bezpieczeństwa) jest uświadomienie odbiorcom, że prowadząc samochód bez zapięcia pasów narażają się na śmierć i kalectwo i w ten sposób oddalają się od rodziny i bliskich.

Obok rodzinnej metafory kreacja wykorzystuje fakt, że tempo oddalających się od siebie pasów bezpieczeństwa jest szybkie. Dzięki temu kreacja nabiera siły wyrazu, oddziałuje na wyobraźnię i na uczucia odbiorców.

Kampania ma przypominać kierowcom, że zapinanie pasów nie jest sposobem na uniknięcie mandatu, ale ma zapewnić bezpieczeństwo kierowcy i jego rodzinie. W myśl brazylijskiej ustawy o używaniu pasów bezpieczeństwa – zapinanie ich jest obligatoryjne, a podróżowanie bez nich grozi ukaraniem grzywną.
Filip Jędruch



Czas:
2012.5.11
Nadawca:
Bandeirantes Mídia Exterior
Media:
Billboardy, prasa
Wykonawca:
Mota Comunicaçao, Fortaleza, Ceará
Adresaci:
Kierowcy
Hasło kampani:
Nao se separe de quem voce ama, Use sempre o cinto de segurança. (Nie rozstawaj się z tymi, których kochasz. Zawsze zapinaj pasy bezpieczeństwa)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek