logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Brazylia, Bezpieczeństwo ruchu drogowego
   ──────  16.05.2012

Brak pasów grozi rozstaniem



Dwie postaci, niczym dwie części pasów bezpieczeństwa, oddalają się od siebie. To ojciec i syn, którzy nie wytrwali w bezpiecznym, ratującym życie uścisku. W desperackim geście wyciągają do siebie ręce, lecz nie są w stanie ponownie się chwycić. Już za późno.

Głównym celem kreacji kampanii pt. "Nao se separe de quem voce ama, Use sempre o cinto de segurança." (Nie rozstawaj się z tymi, których kochasz. Zawsze zapinaj pasy bezpieczeństwa) jest uświadomienie odbiorcom, że prowadząc samochód bez zapięcia pasów narażają się na śmierć i kalectwo i w ten sposób oddalają się od rodziny i bliskich.

Obok rodzinnej metafory kreacja wykorzystuje fakt, że tempo oddalających się od siebie pasów bezpieczeństwa jest szybkie. Dzięki temu kreacja nabiera siły wyrazu, oddziałuje na wyobraźnię i na uczucia odbiorców.

Kampania ma przypominać kierowcom, że zapinanie pasów nie jest sposobem na uniknięcie mandatu, ale ma zapewnić bezpieczeństwo kierowcy i jego rodzinie. W myśl brazylijskiej ustawy o używaniu pasów bezpieczeństwa – zapinanie ich jest obligatoryjne, a podróżowanie bez nich grozi ukaraniem grzywną.
Filip Jędruch


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Czas:
2012.5.11
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
Bandeirantes Mídia Exterior
Media:
Billboardy, prasa
Wykonawca:
Mota Comunicaçao, Fortaleza, Ceará
Adresaci:
Kierowcy
Hasło kampani:
Nao se separe de quem voce ama, Use sempre o cinto de segurança. (Nie rozstawaj się z tymi, których kochasz. Zawsze zapinaj pasy bezpieczeństwa)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 16.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    Plastikowe łożyska


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek