Dwie postaci, niczym dwie części pasów bezpieczeństwa, oddalają się od siebie. To ojciec i syn, którzy nie wytrwali w bezpiecznym, ratującym życie uścisku. W desperackim geście wyciągają do siebie ręce, lecz nie są w stanie ponownie się chwycić. Już za późno.
Głównym celem kreacji kampanii pt. "Nao se separe de quem voce ama, Use sempre o cinto de segurança." (Nie rozstawaj się z tymi, których kochasz. Zawsze zapinaj pasy bezpieczeństwa) jest uświadomienie odbiorcom, że prowadząc samochód bez zapięcia pasów narażają się na śmierć i kalectwo i w ten sposób oddalają się od rodziny i bliskich.
Obok rodzinnej metafory kreacja wykorzystuje fakt, że tempo oddalających się od siebie pasów bezpieczeństwa jest szybkie. Dzięki temu kreacja nabiera siły wyrazu, oddziałuje na wyobraźnię i na uczucia odbiorców.
Kampania ma przypominać kierowcom, że zapinanie pasów nie jest sposobem na uniknięcie mandatu, ale ma zapewnić bezpieczeństwo kierowcy i jego rodzinie. W myśl brazylijskiej ustawy o używaniu pasów bezpieczeństwa – zapinanie ich jest obligatoryjne, a podróżowanie bez nich grozi ukaraniem grzywną.
Filip Jędruch
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy