logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Holandia, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Walka z wykluczeniem społecznym
   ──────  19.12.2013

Bożonarodzeniowy zajączek



Odwijający z folii czekoladową figurkę Świętego Mikołaja ujrzeli pod nią… zająca, symbol świąt wielkanocnych. Nie była to jednak pomyłka producenta słodyczy, a kampania społeczna.

"Alzheimer’s patients are coping with this feeling daily" ("Chorych na Alzheimera to uczucie spotyka każdego dnia") wyjaśniał napis zamieszczony na pasku papieru, owijającym czekoladową postać. Kampania została przeprowadzona na zlecenie stowarzyszenia Alzheimer Nederland. Uczucie zdezorientowania, które wzbudzało odpakowanie Mikołaja-zajączka, miało uświadomić im, jak na co dzień czują się osoby cierpiące na chorobę Alzheimera, która wiąże się m.in. z zaburzeniami pamięci i funkcji poznawczych.

Ambientową akcję przygotowała agencja N=5.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
St. Nicholas Bunny
Czas:
2013.12.6
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Walka z wykluczeniem społecznym
Kraje:
Holandia
Nadawca:
Alzheimer Nederland
Media:
Ambient
Wykonawca:
N=5
Adresaci:
Kupujący świąteczne słodycze
Hasło kampani:
Alzheimer's patients are coping with this feeling daily (Chorych na Alzheimera to uczucie spotyka każdego dnia)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 16.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


  • 16.01.2023

    Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek