Kampanie, Holandia, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Walka z wykluczeniem społecznym
────── 19.12.2013
Bożonarodzeniowy zajączek
Odwijający z folii czekoladową figurkę Świętego Mikołaja ujrzeli pod nią… zająca, symbol świąt wielkanocnych. Nie była to jednak pomyłka producenta słodyczy, a kampania społeczna.
"Alzheimer’s patients are coping with this feeling daily" ("Chorych na Alzheimera to uczucie spotyka każdego dnia") wyjaśniał napis zamieszczony na pasku papieru, owijającym czekoladową postać. Kampania została przeprowadzona na zlecenie stowarzyszenia Alzheimer Nederland. Uczucie zdezorientowania, które wzbudzało odpakowanie Mikołaja-zajączka, miało uświadomić im, jak na co dzień czują się osoby cierpiące na chorobę Alzheimera, która wiąże się m.in. z zaburzeniami pamięci i funkcji poznawczych.
Ambientową akcję przygotowała agencja N=5.
Nazwa kampanii:
St. Nicholas Bunny
Czas:
2013.12.6
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Walka z wykluczeniem społecznym
Kraje:
Holandia
Nadawca:
Alzheimer Nederland
Media:
Ambient
Wykonawca:
N=5
Adresaci:
Kupujący świąteczne słodycze
Hasło kampani:
Alzheimer's patients are coping with this feeling daily (Chorych na Alzheimera to uczucie spotyka każdego dnia)
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
03.02.2023
Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
16.01.2023
Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką
-
16.01.2023
Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta