Tematy: Kampanie, Holandia, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Walka z wykluczeniem społecznym
Bożonarodzeniowy zajączek
Odwijający z folii czekoladową figurkę Świętego Mikołaja ujrzeli pod nią… zająca, symbol świąt wielkanocnych. Nie była to jednak pomyłka producenta słodyczy, a kampania społeczna.
"Alzheimer’s patients are coping with this feeling daily" ("Chorych na Alzheimera to uczucie spotyka każdego dnia") wyjaśniał napis zamieszczony na pasku papieru, owijającym czekoladową postać. Kampania została przeprowadzona na zlecenie stowarzyszenia Alzheimer Nederland. Uczucie zdezorientowania, które wzbudzało odpakowanie Mikołaja-zajączka, miało uświadomić im, jak na co dzień czują się osoby cierpiące na chorobę Alzheimera, która wiąże się m.in. z zaburzeniami pamięci i funkcji poznawczych.
Ambientową akcję przygotowała agencja N=5.
Nazwa kampanii:
St. Nicholas Bunny
Czas:
2013.12.6
Nadawca:
Alzheimer Nederland
Media:
Ambient
Wykonawca:
N=5
Adresaci:
Kupujący świąteczne słodycze
Hasło kampani:
Alzheimer's patients are coping with this feeling daily (Chorych na Alzheimera to uczucie spotyka każdego dnia)
zobacz także
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi
-
08.06.2025Kreacje / printy
W chłodni