logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Bolesne emotikony
05.09.2023
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Argentyna, Brazylia, Konsumpcjonizm i konsumenci, Organizacje pozarządowe / NGO, Prawa zwierząt

Bolesne emotikony



PETA, jedna z największych na świecie organizacji walczących o prawa zwierząt, nawiązała współpracę z Unicode Consortium, organizacją non-profit, zajmującą się ujednolicaniem systemów kodowania. Efektem tego jest inicjatywa Raw Emojis (Bolesne emotikony), mająca swoją premierę podczas tegorocznego Tygodnia Świadomości Praw Zwierząt (Animal Rights Awareness Week), przypadającego na trzeci tydzień czerwca.

W ramach projektu standardowe emotikony ze zwierzętami (stanowiące „wyposażenie” większości popularnych komunikatorów) zostały zastąpione przez ich okaleczone wersje. Jak podkreślają twórcy kampanii: „cierpiące z winy człowieka zwierzęta stają się w ten sposób integralną częścią rozmowy”. Co jednak najistotniejsze, użycie popularnych ikonek jako formy komunikowania o prawach zwierząt sprawia, że przekaz kampanii dociera do odbiorców poniekąd „pozajęzykowo” – z ominięciem takich aspektów jak wiek, czy płeć i w efekcie jest czytelny pod każdą szerokością geograficzną:

https://video.adsoftheworld.com/h87syuhyb2g4l2uqhtg6y72iq92j.mp4

NGO outdoor konsumpcjonizm PETA komunikacja konsumenci Brazylia Argentyna digital integrated prawa zwierząt kampanie studenckie experiential Unicode Consortium emotikony Tydzień Świadomości Praw Zwierząt


Nazwa kampanii:
Raw Emojis
Czas:
2023.5
Nadawca:
PETA
Media:
integrated (experiential, digital, outdoor)
Wykonawca:
School: Miami Ad School São Paulo • Miami Ad School Buenos Aires
Hasło kampani:
#RawEmojis





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek