logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Francja, Bezpieczeństwo ruchu drogowego
   ──────  29.05.2004

Bohaterowie noszą kaski



W okresie wakacyjnym 2004 we Francji zorganizowano ogólnonarodową kampanię rowerową. Ministerstwo Zdrowia wraz z organizacją Inpes wzywały do zakładania kasku podczas jazdy na rowerze. Stworzono dwie kreacje do dwóch grup odbiorców. Plakat dla najmłodszych rowerzystów przedstawia rząd dziecięcych bohaterów: strażaka, kierowcę formuły 1, astronautę, superbohatera z komiksów; wszyscy w ręku trzymają kask jako immanentna część swojego stroju i swojej roli. Obok nich stoi chłopiec z kaskiem na głowie. Hasło głosi: „Pas de héros sans casque. Pas de vélo sans casque.” (Nie ma bohaterów bez kasku. Nie ma roweru bez kasku). W ten sposób kaskowi nadano wartość pozytywną – "bohaterską".

Druga kreacja, z hasłem „A vélo. Le casque. Ce n’est pas obligatoire. C’est juste indispensable” (Na rowerze. Kask. To nie jest obowiązkowe. To jest po prostu niezbędne), kierowana jest do rodziców i przedstawia mamę z dzieckiem na tandemie, oboje są w kaskach. Ten plakat ma walczyć z tendencją do banalizowania konieczności jazdy w kasku.

W ramach kampanii powstały również plakaty i naklejki skierowane do sklepów sportowych, z hasłem zachęcającym klientów do kupowania kasku właśnie w tak oznaczonym punkcie sprzedaży.
M. Kryńska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Le casque à vélo, c’est indispensable
Czas:
2004.4.1 - 2004.7.15
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Francja
Nadawca:
Ministère de la santé et de la protection sociale (Ministerstwo zdrowia i bezpieczeństwa społecznego), Inpes (Institut national de prévention et d’éducation pour la santé; Narodowy Instytut prewencj
Media:
Plakaty, naklejki
Wykonawca:
RCS Paris
Adresaci:
Dzieci i rodzice jeżdżący na rowerze, dorośli rowerzyści, sklepy sportowe
Hasło kampani:
Pas de héros sans casque. Pas de vélo sans casque (Nie ma bohaterów bez kasku. Nie ma roweru bez kasku); A vélo. Le casque. Ce n’est pas obligatoire. C’est juste indispensable (Na rowerze. Kask. To nie jest obowiązkowe. To jest po prostu niezbędne)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 16.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


  • 11.01.2023

    Gołąbek pokoju


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek