Miejsc pracy nie przynosi bocian, inwestycje nie trafiają się jak ślepej kurze ziarno, a dochód narodowy nie wypada sroce spod ogona. Rozwój gospodarki jest zasługą przedsiębiorców – przekonuje kampania organizacji PKPP Lewiatan, zrzeszającej i reprezentującej przedsiębiorców prywatnych.
Akcja „Poprawa wizerunku przedsiębiorców” ma budować pozytywny wizerunek właścicieli firm i podnieść poziom wiedzy na temat ich wpływu na ekonomię. Projekt, trwający od 1 sierpnia 2011 do 31 lipca 2013, jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Kampanię przygotowała agencja PZL. Więcej informacji znajduje się na stronie www.przedsiebiorcytworza.pl.
Nazwa kampanii:
Bocian
Czas:
2013.1.2 - 2013.3.31
Tematy:
Kampanie gospodarcze
Kraje:
Polska
Nadawca:
Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych "Lewiatan"
Media:
Telewizja, prasa, radio
Wykonawca:
PZL
Adresaci:
Osoby dorosłe
Hasło kampani:
Bocian przynosi dzieci, ale nie miejsca pracy; Inwestycje nie trafiają się jak ślepej kurze ziarno; Dochód narodowy nie wypada sroce spod ogona
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca