Miejsc pracy nie przynosi bocian, inwestycje nie trafiają się jak ślepej kurze ziarno, a dochód narodowy nie wypada sroce spod ogona. Rozwój gospodarki jest zasługą przedsiębiorców – przekonuje kampania organizacji PKPP Lewiatan, zrzeszającej i reprezentującej przedsiębiorców prywatnych.
Akcja „Poprawa wizerunku przedsiębiorców” ma budować pozytywny wizerunek właścicieli firm i podnieść poziom wiedzy na temat ich wpływu na ekonomię. Projekt, trwający od 1 sierpnia 2011 do 31 lipca 2013, jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Kampanię przygotowała agencja PZL. Więcej informacji znajduje się na stronie www.przedsiebiorcytworza.pl.
Nazwa kampanii:
Bocian
Czas:
2013.1.2 - 2013.3.31
Tematy:
Kampanie gospodarcze
Kraje:
Polska
Nadawca:
Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych "Lewiatan"
Media:
Telewizja, prasa, radio
Wykonawca:
PZL
Adresaci:
Osoby dorosłe
Hasło kampani:
Bocian przynosi dzieci, ale nie miejsca pracy; Inwestycje nie trafiają się jak ślepej kurze ziarno; Dochód narodowy nie wypada sroce spod ogona
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
24.10.2024
Zrób TO dla JAJ!
-
23.10.2024
Oni wygrali ElektroEkologiczny Hackathon
-
22.10.2024
Bajka terapeutyczna o powodzi
-
16.10.2024
Prawa człowieka nie są na sprzedaż
-
15.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży