logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Akcje > Bo wystarczy jedna obietnica
12.01.2018
Tematy: Akcje, Kampanie, Prawa człowieka

Bo wystarczy jedna obietnica



„Mój tata wierzył, że jeśli każdy z nas dotrzyma jednej obietnicy, możemy uczynić świat lepszym miejscem” – mówi Toni Cornell, 13-letnia córka wokalisty. „Przyrzekam to mojemu tacie” – dodaje 12-letni Christopher Nicholas Cornell – syn Chrisa Cornella wokalisty zespołu Soundgarden oraz Audioslave, pośmiertnie uhonorowanego nagrodą Kawalera praw człowieka

By uczcić pamięć nieżyjącego już ojca i kontynuować jego społeczną inicjatywę na rzecz uchodźców oraz dzieci jego rodzina wraz z światowej sławy gwiazdami kina oraz muzyki,  nagrała poruszające wideo #keepthepromise.

Dzieci wraz z celebrytami informują o wsparciu kampanii „The Promise”. Celem ich działań jest m.in. niesienie pomocy ofiarom wojen, szczególnie dzieciom. Inicjatywa wokalisty rozpoczęła się po tym, jak rockman Cornell przyjął propozycję napisania utworu do filmu „The Promise”. Dramat ludobójstwa Ormian, w wyniku którego zginęło ok. 1,5 mln ludzi, okazał się bliski gwiazdorowi z rodzinnych względów. Vicky Karayiannis (mająca greckie korzenie) – żona wokalisty – ucierpiała podczas rzezi Ormian.

Komponując utwór „The Promise” Cornel w poruszający sposób mówił o jego przesłaniu: „Dla mnie jest on przede wszystkim o oddaniu hołdu wszystkim tym, których straciliśmy podczas ludobójstwa Ormian, ale również o rzuceniu światła na aktualne okrucieństwa. Naprawdę musimy przypominać te wszystkie historie i nie przestawać tego robić na tyle sposobów, na ile tylko możemy. Należy mieć świadomość przeszłości, aby w najlepszy sposób zrozumieć aktualne czasy i uniknąć przyszłych okropności. Musimy się kształcić i walczyć z tym strachem i przemocą, a także jako obywatele tego świata pracować nad chronieniem ludzkich praw”

Zyski ze sprzedaży singla „The Promise” przekazano Międzynarodowemu Komitetowi Ratunkowego, organizacji pomagającej uchodźcom, ofiarom wojen, prześladowań i klęsk żywiołowych.

52-letni Chris Cornel popełnił samobójstwo 18 maja 2017. Rockman został pośmiertnie uhonorowany nagrodą Kawalera praw człowieka 25 września podczas imprezy LA Chefs for Human Rights w Los Angeles w Stanach Zjednoczonych, która stanowi część międzynarodowego programu wspierającego ofiary tortur.  Wyróżniono działalność dobroczynną wokalisty, a także kompozycję utworu „The Promise”

  

W dwuminutowym nagraniu realizowanym w ramach obecnej kampanii, pośmiertnie pojawia się sam wokalista. Jego apel wspierają m.in. Elton John, Barbra Streisand, Ozzy Osbourne, Snoop Dogg, Tom Morello, Serj Tankian (System Of A Down), Matt Cameron (Soundgarden, Pearl Jam), Jennifer Lopez, Adam Levine (Maroon 5), Pharrell Williams, Charlie Puth, Russell Wilson i Ciara, komik Jimmy Fallon, modelka Heidi Klum, aktorzy Tom Hanks, George Clooney, Ryan Gosling, Hugh Jackman, Josh Brolin, Oscar Isaac, Christian Bale i Courtney Cox.

Deklarując swoją videoobietnicę, jaka trafiła do sieci w styczniu 2018r., gwiazdy wraz z rodziną Chrisa Cornela oddają cześć wokaliście oraz apelują o kontynuowanie jego inicjatywy. „Mój tata wierzył, że jeśli każdy z nas dotrzyma jednej obietnicy, możemy uczynić świat lepszym miejscem” – Toni Cornell Keep the promise #keepthepromise

 

 

prawa człowieka Chris Cornel


Nazwa kampanii:
Keep The Promise
Hasło kampani:
#keepthepromise





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek