Organiczny pokarm dla ryb, wyprodukowany z żeglarzy oraz głupoty, nie zawierający kamizelek ratunkowych, pojawił się w duńskich sklepach. Sprzedawanemu wyrobowi towarzyszą trzy plakaty reklamującego go także jako mogący zawierać fragmenty rybaków.
Żeglarstwo i rybołówstwo to popularne zajęcia w Danii. W ostatnim czasie, jak wyjaśnia case study kampanii, znacznie wzrosła liczba utonięć w tym kraju – jak szacują nadawcy, 75% z nich można było zapobiec dzięki kamizelce ratunkowej. Dlatego tamtejsza The Safe Sailing Council zleciła agencji Hjaltelin Stahl z Kopenhagi kampanię, która motywowałaby do jej noszenia.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy