logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Chorwacja, Walka z przemocą
   ──────  06.05.2010

Blizny ze słów

Your browser does not support the video tag.


Budzące lęk litery przecinają usta, tną szyję, plecy i brzuch niemal nagich postaci. Z głębokich blizn pokrywających ciała dwojga młodych ludzi można wyczytać słowa "niesprawiedliwość, zemsta, gniew, dyskryminacja, przemoc, wojna". Pewne zjawiska zostawiają ślad na całe życie, co stara się przekazać spot przygotowany w połowie tego roku przez specjalizującą się w projektach społecznie zaangażowanych agencję Fade In z Zagrzebia. “Nasilje ostavlja tragove. Brisimo nasilje. Ucimo o miru” („Przemoc zostawia ślady. Zwalczaj przemoc. Ucz się o pokoju”).

Spot jest częścią prowadzonej od końca 2009 roku w Chorwacji kampanii („Pokój w szkołach”). Kampania promuje edukację społeczną na temat zwalczania przemocy poprzez obowiązkowe włączenie jej do formalnego systemu nauczania. Kampania, prowadzona w ramach współfinansowanego z UE projektu "Młodzi i budowa pokoju", ma na celu rozbudzenie zaangażowania społecznego w kwestii przeciwdziałania przemocy i edukacji na rzecz pokoju. Projekt jest wynikiem współpracy instytucji społeczno-badawczych oraz sektora rządowego, dążących do wprowadzenia w Chorwacji polityki i standardów edukacyjnych opartych na zasadach budowania pokoju i kultury dialogu.

Spot został zrealizowany na zlecenie chorwackiej organizacji Centre for Peace Studies promującej edukację, badania i aktywność na rzecz zmian społecznych przeciwdziałających zjawisku przemocy w społeczeństwie. Organizacja bazując na bolesnych doświadczeniach historycznych Chorwacji i regionu bałkańskiego angażuje się w programy budowy trwałego pokoju.

Kampania jest obecnie prowadzone pod hasłem “Zvoni za mir!” („Dzwony dla pokoju”).
M. Danielewicz


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Nasilje ostavlija tragove
Czas:
2010.5.1 - 2010.5.30
Tematy:
Walka z przemocą
Kraje:
Chorwacja
Nadawca:
Centre for Peace Studies
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Fade In (Zagrzeb)
Adresaci:
Opinia publiczna, osoby dorosłe, decydenci
Hasło kampani:
Zvoni za mir! (Dzwony dla pokoju);





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 16.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    Plastikowe łożyska


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek