logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Akcje > Bliżej niż myślisz
21.02.2019
Tematy: Akcje, Kampanie, Belgia, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Edukacja, Inne

Bliżej niż myślisz



Belgijskie Centrum Zaginionych Dzieci Child Focus chcąc przybliżyć społeczeństwu problematykę zaginięć dzieci przeprowadziła eksperyment społeczny. Celem inicjatywy jest uświadomić, iż ryzyko zaginięć dotyczyć może każdego

Organizacja zajmująca się pomocą zaginionym i wykorzystywanym seksualnie dzieciom w nowej kampanii porusza temat kidnapingu. Organizacja Child Focus chcąc przybliżyć temat uprowadzeń dzieci stworzyła społeczną kampanię pn. ”Closer than you think’’ (Bliżej niż myślisz). Punktem wyjścia działań stał się eksperyment

Powszechnie udostępniane informacje o zaginięciach wykorzystują media społecznościowe dla rozprzestrzenia tematu zaginionych dzieciach. Niestety, posty nie są udostępniane w wystarczająco dużym gronie odbiorców. W rezultacie potencjalny świadek nie może ich zobaczyć.

Aby zmienić myślenie społeczeństwa i sprawić by takie stwierdzenia jak: „To nigdy nie dzieje się w moim sąsiedztwie…” czy „ Nie znam tych rodzin…” nie stawały na przeszkodzie udostępniania informacji o zaginionych dzieciach organizacja postanowiła zobrazować ludziom, że problem zaginięcia dotyczyć może każdego.

Child Focus vertrekt vanuit het principe dat iemand, ergens, weet wat er gebeurd is of over informatie beschikt die hij…

Opublikowany przez Child Focus Piątek, 1 lutego 2019

Chcąc zaangażować odbiorców w problematykę zaginionych dzieci, za pomocą eksperymentu Child Focus połączyli wielu różnych ludzi z całego kraju z tym samym zaginionym dzieckiem.

Tworząc koncepcję sześciu kroków organizacja pod hasłem: '’Six degrees of seperation” (sześć stopni seperacji) udowadnia, że dwóch kompletnie nieznajomych może być połączonych ze sobą za pomocą łańcucha zaledwie pięciu osób. W ten sposób realizatorzy chcą rozprzestrzenić stwierdzenie, że maksymalnie sześć kroków oddziela każdego od zaginionego dziecka.

Nathalie NL

Een supermooi moment voor Nathalie? De gepeste jongen die na een Child Focus-sessie een persoonlijk gesprek vroeg. Want we zijn er voor ouders en kinderen.

Opublikowany przez Child Focus Środa, 5 grudnia 2018

Eksperyment został w pierwszej kolejności opublikowany jako wideo w internecie i mediach społecznościowych, wzbudził emocjonalny odbiór. Kampania obejmowała także telewizję, radio, druk i plakaty. Dodatkowo, stworzono specjalną wersja wideo pokazująca powiązania celebrytów z zaginionym dzieckiem.

Philippe #BLEZER is veilig en wel teruggevonden. Hartelijk bedankt iedereen voor de verspreiding van het verdwijningsbericht.

Opublikowany przez Child Focus Niedziela, 17 lutego 2019

Dzięki kampanii udało się uzyskać wzrost wyświetleń i udostępniania informacji o zaginionych dzieciach:

+ 51 milionów wyświetleń w mediach

Zwiększenie wpisów dot. wyszukiwania zaginionych dzieci:

+ 387% dzielenia się postami

+ 222% zaangażowania odwiedzających stronę

+ 202% całkowitego zasięgu informacji

Strona  Focus Child zyskała 49% obserwujących.

Opublikowany przez Child Focus Wtorek, 8 stycznia 2019

Zwiększona liczba udostępnianych postów doprowadziła do natychmiastowych wyników. Krótko po kampanii wiadomość o uprowadzonej dziewczynie dotarła do 2 milionów ludzi w ciągu zaledwie jednej nocy. Dzięki temu została ona znaleziona niezwykle szybko, a sprawca został aresztowany.

Więcej informacji o organizacji można znaleźć na stronie internetowej: http://www.childfocus.be/en   oraz w mediach społecznościowych.

Opublikowany przez Child Focus Czwartek, 27 grudnia 2018

Belgia Bliżej niż myślisz Child Focus 'Six degrees of seperation'


Nazwa kampanii:
Bliżej niż myślisz (Closer than you think)
Nadawca:
Child Focus
Media:
media społecznościowe, internet, telewizja, radio , plakaty
Wykonawca:
Child Focus
Hasło kampani:
Bliżej niż myślisz





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek