logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Blisko 100 tys. widzów na bezpłatnych seansach dla dzieci w języku ukraińskim
14.07.2022
Tematy: Wydarzenia, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Kultura i sztuka, Walka z przemocą

Blisko 100 tys. widzów na bezpłatnych seansach dla dzieci w języku ukraińskim



Dobiegł końca zapoczątkowany w marcu br. przez sieć kin Helios cykl bezpłatnych seansów familijnych w języku ukraińskim, skierowany do rodzin licznie przybyłych z objętą wojną Ukrainy. Inicjatywie od samego początku przyświecał jeden cel: dać szansę uchodźcom na oderwanie się od brutalnej rzeczywistości wojny. Dzięki staraniom zespołu udało się przekształcić tę inicjatywę w czteromiesięczny cykl repertuarowy, który umożliwił Ukraińcom przebywającym w Polsce łatwy dostęp do kinowej przestrzeni rozrywki i kultury.

Cykl bezpłatnych seansów w języku ukraińskim gościł na ekranach sieci kin Helios blisko 120 dni, w trakcie których ukraińscy widzowie mogli zobaczyć 22 filmy dostępne w 52 obiektach w 44 miastach. Bezpłatne seanse w języku ukraińskim wyświetlane były codziennie, we wszystkich kinach sieci, a z każdym tygodniem trwania cyklu zwiększała się liczba jego odbiorców. Kina Helios na bezpłatnych seansach familijnych odwiedziło łącznie blisko 100 tys. ukraińskich widzów.

image by Aneta Pawlik on Unsplash

Jesteśmy dumni z tej inicjatywy, którą udało się przeprowadzić we współpracy z naszymi partnerami i przy wysiłku załóg naszych kin – mówi Tomasz Jagiełło, prezes sieci kin Helios. – Spotkała się ona z bardzo życzliwym przyjęciem ze strony ukraińskiej mniejszości w Polsce. Wierzymy, że w tym dramatycznym czasie udało nam się zapewnić dostępną, bezpieczną i przyjazną przestrzeń, w której dzieci z Ukrainy mogły przyjemnie spędzić czas ze swoimi najbliższymi.

image by Jeremy Yap on Unsplash

Cykl seansów ukraińskojęzycznych dla dzieci i ich rodzin był realizowany we współpracy z dystrybutorami i partnerami dysponującymi filmami familijnymi w wersji ukraińskiej (zarówno w wersji z dubbingiem, jak i z lektorem). W ramach cyklu widzowie mogli zobaczyć m.in. film „Kosmiczny Mecz: Nowa Era” studia Warner Bros., popularne produkcje Disney’a, bajki produkcji m.in. włoskiej i łotewskiej czy odcinki jednej z najpopularniejszych animowanych serii dla najmłodszych – „Psiego Patrolu”. Oprócz zróżnicowanego repertuaru, podczas bezpłatnych pokazów każde z kin zapewniło wszystkim widzom darmowy poczęstunek w postaci napojów i popcornu. Ponadto, w ramach współpracy z wydawnictwem Media Serwis Zawada, kina Helios rozdały dzieciom łącznie tysiąc ukraińskich książeczek do nauki polskiego alfabetu.

Bezpłatne pokazy familijne nie były pierwszą inicjatywą sieci skierowaną do ukraińskich widzów – Helios jako pierwszy operator kinowy już w 2018 r. rozpoczął emisję filmów w wersji ukraińskiej, gromadząc sporą widownię w znacznej części swoich obiektów. Dodatkowo, w połowie maja br. sieć wyemitowała seans komedii wyprodukowanej przez ukraińskich filmowców, z której połowa przychodu została przekazana na wsparcie polskich działań humanitarnych w Ukrainie.

dzieci walka z przemocą kultura kino wojna Helios Ukraina Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji pomoc psychologiczna pomoc humanitarna kino familijne


Nazwa wydarzenia:
Blisko 100 tys. widzów skorzystało z bezpłatnych seansów dla dzieci w języku ukraińskim
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Kultura i sztuka, Walka z przemocą
Kraje:
Polska
Nadawca:
Helios





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek