logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Kultura, Walka z przemocą
   ──────  14.07.2022

Blisko 100 tys. widzów na bezpłatnych seansach dla dzieci w języku ukraińskim



Dobiegł końca zapoczątkowany w marcu br. przez sieć kin Helios cykl bezpłatnych seansów familijnych w języku ukraińskim, skierowany do rodzin licznie przybyłych z objętą wojną Ukrainy. Inicjatywie od samego początku przyświecał jeden cel: dać szansę uchodźcom na oderwanie się od brutalnej rzeczywistości wojny. Dzięki staraniom zespołu udało się przekształcić tę inicjatywę w czteromiesięczny cykl repertuarowy, który umożliwił Ukraińcom przebywającym w Polsce łatwy dostęp do kinowej przestrzeni rozrywki i kultury.

Cykl bezpłatnych seansów w języku ukraińskim gościł na ekranach sieci kin Helios blisko 120 dni, w trakcie których ukraińscy widzowie mogli zobaczyć 22 filmy dostępne w 52 obiektach w 44 miastach. Bezpłatne seanse w języku ukraińskim wyświetlane były codziennie, we wszystkich kinach sieci, a z każdym tygodniem trwania cyklu zwiększała się liczba jego odbiorców. Kina Helios na bezpłatnych seansach familijnych odwiedziło łącznie blisko 100 tys. ukraińskich widzów.

image by Aneta Pawlik on Unsplash

Jesteśmy dumni z tej inicjatywy, którą udało się przeprowadzić we współpracy z naszymi partnerami i przy wysiłku załóg naszych kin – mówi Tomasz Jagiełło, prezes sieci kin Helios. – Spotkała się ona z bardzo życzliwym przyjęciem ze strony ukraińskiej mniejszości w Polsce. Wierzymy, że w tym dramatycznym czasie udało nam się zapewnić dostępną, bezpieczną i przyjazną przestrzeń, w której dzieci z Ukrainy mogły przyjemnie spędzić czas ze swoimi najbliższymi.

image by Jeremy Yap on Unsplash

Cykl seansów ukraińskojęzycznych dla dzieci i ich rodzin był realizowany we współpracy z dystrybutorami i partnerami dysponującymi filmami familijnymi w wersji ukraińskiej (zarówno w wersji z dubbingiem, jak i z lektorem). W ramach cyklu widzowie mogli zobaczyć m.in. film „Kosmiczny Mecz: Nowa Era” studia Warner Bros., popularne produkcje Disney’a, bajki produkcji m.in. włoskiej i łotewskiej czy odcinki jednej z najpopularniejszych animowanych serii dla najmłodszych – „Psiego Patrolu”. Oprócz zróżnicowanego repertuaru, podczas bezpłatnych pokazów każde z kin zapewniło wszystkim widzom darmowy poczęstunek w postaci napojów i popcornu. Ponadto, w ramach współpracy z wydawnictwem Media Serwis Zawada, kina Helios rozdały dzieciom łącznie tysiąc ukraińskich książeczek do nauki polskiego alfabetu.

Bezpłatne pokazy familijne nie były pierwszą inicjatywą sieci skierowaną do ukraińskich widzów – Helios jako pierwszy operator kinowy już w 2018 r. rozpoczął emisję filmów w wersji ukraińskiej, gromadząc sporą widownię w znacznej części swoich obiektów. Dodatkowo, w połowie maja br. sieć wyemitowała seans komedii wyprodukowanej przez ukraińskich filmowców, z której połowa przychodu została przekazana na wsparcie polskich działań humanitarnych w Ukrainie.

dzieci   |  walka z przemocą   |  kultura   |  kino   |  wojna   |  Helios   |  Ukraina   |  Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji   |  pomoc psychologiczna   |  pomoc humanitarna   |  kino familijne   | 


Nazwa wydarzenia:
Blisko 100 tys. widzów skorzystało z bezpłatnych seansów dla dzieci w języku ukraińskim
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Kultura, Walka z przemocą
Kraje:
Polska
Nadawca:
Helios





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 18.08.2022

    We własnym kubku płacisz mniej. Żabka umożliwia zakup tańszej kawy ze swoim kubkiem


  • 12.08.2022

    Dlaczego wymieniamy telefony i czym kierujemy się przy ich wyborze?


  • 12.08.2022

    Konkurs Art Moves 2022 na najlepszą pracę billboardową rozstrzygnięty


  • 11.08.2022

    „Adamed Dla Rodziny” – rusza program bezpłatnych badań i porad medycznych


  • 10.08.2022

    Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku


  • 09.08.2022

    Roboty Automower uczciły 10 urodziny marsjańskiego łazika Curiosity


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek